Vlak voor Koningsdag onze " nieuwe" 2e hands Kodiaq opgehaald.
Veel bekeken (en een aantal ook gereden). Van Tiguan tot Stelvio tot E-klasse station, MB GLC, Q5, Superb en de vertrouwde Passat maar dan met een 190pk benzineblok ipv een diesel ( en die zijn helemaal zeldzaam in NL).
Voor ons waren belangrijk:
- ACC
- stoelverwarming
- automaat
- ruimte
- trekhaak
- en een beetje vermogen...
Daarom uiteindelijk binnen de VAG groep gaan kijken naar de 180 / 190 pk TSI opties. Dan wordt de spoeling dun, zeker wanneer je er qua bouwjaar wat op vooruit wilt gaan (mijn Passat was 2016).
Maar nu een nette 2.0 TSI , DSG7 en 4x4 met alle ondehoudshistorie erbij gevonden uit 2019 met < 30.000 km op de teller. Kunnen wij weer even vooruit
Veel bekeken (en een aantal ook gereden). Van Tiguan tot Stelvio tot E-klasse station, MB GLC, Q5, Superb en de vertrouwde Passat maar dan met een 190pk benzineblok ipv een diesel ( en die zijn helemaal zeldzaam in NL).
Voor ons waren belangrijk:
- ACC
- stoelverwarming
- automaat
- ruimte
- trekhaak
- en een beetje vermogen...
Daarom uiteindelijk binnen de VAG groep gaan kijken naar de 180 / 190 pk TSI opties. Dan wordt de spoeling dun, zeker wanneer je er qua bouwjaar wat op vooruit wilt gaan (mijn Passat was 2016).
Maar nu een nette 2.0 TSI , DSG7 en 4x4 met alle ondehoudshistorie erbij gevonden uit 2019 met < 30.000 km op de teller. Kunnen wij weer even vooruit
Laatst bewerkt: