CDC-fout

JinxRS

Lid
Da's minder .....vandaag wou ik sinds lange tijd weer eens een cd-tje uit de wisselaar luisteren (luister eigenlijk alleen naa ipod) maar ik kreeg de melding cdc-fout op m'n nexus display. Sindsdien krijg ik de cd's ook niet meer uit de wisselaar. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen ? (ik kon zo snel niets in de documentatie vinden)
 

renYek

Lid
Heb ik met de Stream gehad. Uiteindelijk viel dat ding zo vaak uit of liep vast dat ik een geheel nieuwe heb gekregen. Nog een paar keer dat probleem gehad, maar nu al maanden niet meer..
 

Okki

Donateur
Ik heb dit met de originele radio/cd speler in mijn vorige Octavia gehad. Ineens geen geluid meer (ook radio niet meer) en CD er niet meer uit te krijgen..
Ik heb dit opgelost door de radio uit te bouwen, voorzichtig open te maken en bij mijn werkbank op zolder aangesloten op een oude acculader.
Daarna met een houten of plastik stokje voorzichtig tegen allerlei palletjes gedrukt. Uiteindelijk gelukt.

Misschien is het ook mogelijk dat het systeem zich reset als je de accuspanning er een tijdje afhaald. Mocht dat niet lukken, dan eerst zelf proberen (goedkoopst) of toch maar bij de dealer langs.
 
Bovenaan Onderaan