Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet iemand misschien of de officiele 6 cd wisselaar ook mp3 cd's kan afspelen? En misschien zelfs cd text kan herkennen? Of is het mogelijk om een ander merk aan te sluiten?
de losse wisselaar kan in ieder geval geen MP3 afspelen, CD text durf ik niet te zeggen, en het aansluiten van een andere CD wisselaar moet mogelijk zijn, zal misschien wel een converter tussen moeten zitten.
Waarom nog een cd wisselaar kopen als je heel eenvoudig een Ipod op het bestaande systeem kunt aansluiten. Goedkoper en veel meer muziek en geen gedonder met cd's wisselen.
Ha ha, altijd mooie alternatieven genoeg. Alleen wil ik geen toestanden meer met afneembare frontjes of complete ipod's om mee te nemen. Heb nu de Nexus radio/navigatie unit. Dus vraag blijft of iemand weet of een standaard cd wisselaar cd text kan lezen en/of mp3 kan weergeven. /forum/images/graemlins/1819.gif
Ik heb ook een nexus gekozen, krijg de O2 deze week, maar ook ik heb een iPod link genomen omdat de standaard wisselaar geen mp3 aankan.
cd text weet ik niet.
JW: is dat de gebruikelijke plek voor een ICEpod, zo in dat rooster geprikt? Of kan hij ook op de plek van je telefoonhouder als daar geen houder zou zitten? Lijkt mij bij Bluetooth-gebruik een fraaiere plek, nog los van het feit dat die twee houders er wel een beetje druk uitzien. Speelt dat ook nog in jouw overwegingen mee, Kingfish?
En is de vraag niet of de Nexus overweg kan met mp3? Er zullen zat cd-wisselaars zijn die mp3 kunnen weergeven, maar de hamvraag is natuurlijk of je Nexus die signalen kan oppakken.
Wat zijn de totaal kosten voor de IPOD oplossing?
EN heb je dit zelf gedaan of door de dealer.
Heb zelf gekozen voor een eigen radio in te laten bouven ipv de skoda radio's
/forum/images/graemlins/ot.gif Als ze het pistool weghaalt, kunnen we goed zien dat het toples is en zal voor vele het probleem verdwenen zijn (incl. ondergetekende), misschien ontstaat er dan wel weer een ander probleem
Ik heb sinds 14 dagen een Ipod aansluiting op m'n Stream radio.
De kwaliteit is hetzelfde als CD, op voorwaarde natuurlijk dat de muziek op je Ipod Ok is.
De beste kwaliteit geven de AAC bestanden die je via iTunes zelf omzet. Mp3's die je van het net haalt zijn nogal dikwijls ondermaats, ook al gebruikt men een hoge bitrate.
Ik had alles in de garage besteld.
De Icelink is natuurlijk van Dension.
De houder was echter van Blaupunkt zelf, dus niet van Dension. En die houder heb ik teruggestuurd.
De Ipod past er niet goed in, hij is een beetje krap!
Bij regelmatig gebruik gaat de Ipod daardoor beschadigd worden. Het systeem om te bevestigen past normaal op één van de 4 moertjes (achter plaatje)waarmee de radio vast zit.
Vervolg vorige bericht, het was weg voor ik het wist !!
Ik ben dus tevreden maar ben nu wel nog op zoek naar een andere houder!!
Via radio kan je scrollen door de afspeellijsten van de ipod. Alles werkt met een vertraging van enkele seconden.
De prijs van de Icelink en kabel was iets van een 150 euro en de plaatsing was een half uurtje werk.
Het grote voordeel is dat je een kleine 5000 nrs bij de hand hebt.
Als je die via iTunes mooi in afspeellijsten verdeelt heb je voor elke stemming een lijstje!
Ik luister bijna nooit radio, dus voor mij was het een heel goede oplossing.
Re: KingFish, Ik vind het vanaf het begin ook al een agressief plaatje. Wapens de wereld uit wat mij betreft! Of dat nou door een topless vrouw vastgehouden wordt of door een man, maakt geen bal uit. Is er nog geen agressie genoeg?
iPod aansluiting staat gewoon in de Skodafolder hoor. Net als in de Seatfolder trouwens. Maar ik vind die plek niet echt mooi. Heb een iPod en wil ook een aansluiting, maar kan dat ook ergens anders? Bovendien zal ik wel een audience radio kiezen, omdat ik niet altijd mijn iPod mee wil nemen. Die kan wel Mp3 bestanden aflezen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.