CD-wisselaar van Audience?

Hoe is de kwaliteit, het gebruiksgemak en de storingsgevoeligheid van de CD-wisselaar van de Audience radio/CD-speler? En waar wordt hij af-fabriek gemonteerd?
 
Kwaliteit is goed, slaat niet over. Wisselaar zit in je radio. Je hebt 1 gleuf waar de cd's ingevoerd en uitgeworpen worden.
 

Droopy

Actief lid
De wisselaar in de audience is standaard alleen voor de stream en de nexus is het mogelijk apart een wisselaar te kopen
 
vraagje!!!
ik zag dat jij dat optionele soundsystem hebt! wat houd dit precies in? want bij ons op de skodasite staat er bitter weinig uitleg over: zoals 12LS + equal
 
@gijoe666: in de radio zit geen wisselaar, want dat past nooit. Er zit alleen een gleuf in, voor één CD erin en eruit. Bij de Audience hoort een aparte wisselaar (zie de folder) en ik vraag me af waar *die* wordt ingebouwd...?
 
is 't mogelijk een foto te plaatsen van die folder want eerlijk gezegd als ik in de configurator kies voor de optie Audience radio,dan vind ik nergens een suplementaire optie voor een wisselaar!daarentegen als je een stream radio kiest dan vind ik wel een optie voor een wisselaar!!!
 

Wiseguy

Actief lid
De wisselaar zit direct achter de radio... De CD's worden via de gleuf bovenin in de wisselaar geladen. Er kan geloof ik ook nog een extra wisselaar aan worden gehangen, maar dat lijkt mij dan weer nogal overbodig. Het is dus niet zo dat je nog ergens in je auto een apart kastje krijgt voor de wisselaar.
 
/forum/images/graemlins/wink.gif Geloof me, er zit echt een wisselaar in de radio gebouwd!
"zoals 12LS + equal " betekent 12 Loudspeakers en equal = equalizer /forum/images/graemlins/grin.gif Oftewel je kunt je bass, treble, middle, fader etc regelen. Er zwerft trouwens een handleiding op het forum van Brisokoda. Misschien ook hier als Exciter het online heeft gezet, ik heb het hem toegestuurd!

Ik ben er in ieder geval mee tevreden, geluid is helder, bassen gaan echt laaaag, enige nadeel is dan wel wat resonantie in de deuren. Verder ligt er trouwens een versterker onder je stoel (als je het soundsystem hebt besteld) /forum/images/graemlins/cool.gif
 
Bovenaan Onderaan