Catalogus Citigo

Status
Niet open voor verdere reacties.

ppaddo

Lid
Komt ie er maar in 4 kleuren??? Lekkere riante keuze! Die rode met de zwarte strepen vind ik wel geinig ogen, maar past eigenlijk niet zo bij het karakter van deze wagen.

Toch vind ik het interieur van de Skoda leuker dan die van de Up! Die is zo gemaakt hip terwijl deze zo heerlijk netjes is. Vraag me wel af wat het verschil is in interieur tussen de "Nano" en de "Club Reverse". Ik zie dat de Nano een drie spaaks stuur heeft (beter!), maar verder weinig verschil volgens mij.

Trouwens net even met de car-configurator zitten spelen op http://cc.skoda-auto.com/cze/Pages/Step1.aspx . Het meeste kom je wel uit. Blijkt dat "mijn" Citigo daar nog geen 10.000 euro zou kosten. Ben bang dat er hier nog 2 of 3 mille bij moet...

De Elegance heeft volgens Google translate het volgende al standaard. Niet verkeerd!
Elegantie
Grade uitrustingsniveaus Elegance model Citigoomvat:
  • 14 "lichtmetalen velgen Apus
  • Airconditioning
  • Funky Radio
  • Mistlampen
  • Elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels
  • Chroom pakket (interieur deurklinken, kozijnen, ventilatieroosters, ronde-indicatoren en het centrum. Panel)
  • ABS
  • ESP
  • MFA (boordcomputer)
  • 4 airbags voor
  • Bumper, buitenspiegels en deurgrepen in carrosseriekleur
  • Radiopříprava met 2 speakers
  • Stuurbekrachtiging
  • Achter opklapbare armsteun, 60:40 split
  • Elektrisch bedienbare ruiten
  • Het instrumentenpaneel met analoge snelheidsmeter en de brandstofmeter
  • Opbergvak lade
  • Centrale vergrendeling met afstandsbediening
  • Tweedelige instrumentenpaneel met inserts probarvenými delen
  • Opbergvak in het dashboard voorpassagier, afsluitbaar
  • Opbergvakken aan de zijkanten van de voorstoel
  • In hoogte verstelbare stuurwiel en de bestuurdersstoel
  • Makkelijke instap
  • De gecombineerde digitale instrumentenpaneel met brandstofmeter
 

cvegreen

Forumguru
Ik vind het groene mooi , is metaal kleur, zal dus een beetje duurder zijn dan het geel , wat ik ook een geslaagd kleur vind voor zo'n modelletje samen met de14" velgen. Een radiootje erbij en ik en ik zou super content zijn. Maar gezien de finciele toestant hier zal ik maar blijven dromen.
 

Ronnie

Forumguru
Ik heb zojuist ETKA geupdated en ja, de Citigo staat er nu ook bij, echter de VW UP (nog) niet........
 

Hetzer

Forumguru
Ronnie, kun je kijken het het nieuwe achter logo al een bestelnummer heeft, of de naafdoppen van de lichtmetalen velgen??
 

Ronnie

Forumguru
"U vraagt" ? Wij draaien..........
 

Bijlagen

  • Logo Citigo Nov. 15 19.17.jpg
    Logo Citigo Nov. 15 19.17.jpg
    234,5 KB · Weergaven: 107

Ronnie

Forumguru
Ik ben hier niet helemaal zeker, er staat (nog) geen afbeelding bij.
Maar bij de 14" en 15" lichtmetalen velg hoort de dop met nr. 6U0 601 151 L MHB,
Zwart/chroomglans, prijs incl. € 6,68.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan