Cars and coffee Netherlands

Kippie-style

Forumguru
Goedenavond,

Samen met paar oude bestuursleden van NCN zijn wij sinds tijdje bezig weer wat op te zetten.
Idee komt vanuit amerika waar ze cars and coffee meetings houden bij starbucks.
Nu hebben we op De Meern bij utrecht ook een starbucks redelijk centraal ook.
We zijn begonnen met meetings op elke 3e zaterdag van de maand, van 11:00 tot 14:00 maar helaas een zaterdag is moeilijk kwa opkomst, dus hebben we het verandert naar elke 3e zondag van de maand.
Via onze facebook pagina gooien we de datum online en uitnodigingen naar iedereen die de pagina geliked heeft.
Voor iedereen die het wel wat lijkt om een keer te komen like de pagina en kom een keer langs ;)
Momenteel is het nog niet megadruk maar moeten ergens beginnen ;)
https://www.facebook.com/CarsAndCoffeeNL

Gr wesley
 

MaRco2

Forumguru
Hier en daar in Nederland houden ze al meetings onder deze naam (ook op facebook), maar op voor ons onmogelijke plaatsen.

De Meern is altijd goed.:) is nog wel 1,5 uur rijden, maar soms te combineren. Agenda is wel altijd (veel te) vol lang vantevoren.
 

MaRco2

Forumguru
Misschien leuk om met wat mensen van dit forum een combimeeting te maken (niet alleen combi's natuurlijk!).
 

eddiea

Forumguru
Carsandcoffee heb ik ooit een dag mogen meemaken. Was echt een waanzinnige dag en de politie kneep overal een oogje dicht. De hele tocht hebben we meegedaan met een RS4 en dat was een hele grote belevenis. De ene na de andere exoot die je volgas voorbij komt. Van de Holden Commodore krijg ik nog steeds kippevel. Het komt niet echt over op het filmpje maar deze auto was opgefokt tot ca. 760pk. Eén brok geweld. Als jullie zo'n wagen park bij elkaar krijgen ben ik weer van de partij;).

 

Joske

Forumguru
en bier zal er ook zijn
...

wel maar "gewoon" bier hoor, ben zondagavond gefotografeerd op de expressweg dus het budget is wat minder geworden :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MaRco2

Forumguru
Toppie! Oh, we gaan hier helemaal offtopic, zometeen denkt iedereen dat het naar De Meern komt.:)
 
Bovenaan Onderaan