Carkit?

Nog even een vraagje, voor ik de Octi ga bestellen.

Kan er achteraf nog een carkit worden ingebouwd, die gebruikt maakt van het MaxiDOT display, en de aanwezige radio speakers. Bijv. een orginele Nokia carkit (met mute-box) of is dit voorbehouden aan de kit van Skoda.

Zag dat de Elegance al wel een Handsfree carkitvoorbereiding heeft (antenne, elektrische installatie( /forum/images/graemlins/confused.gif/forum/images/graemlins/confused.gif))

Is het met een niet BT trouwens wel mogelijk om je MaxiDOT te gebruiken /forum/images/graemlins/crazy.gif voor telefoongebruik?

Radio: Stream
Telefoons: Nokia 6100 (zonder bluetooth)
 

nomad

Senior Member
Is niet mogelijk. Alleen de af-fabriek carkit maakt gebruik van het Maxidot display. Achteraf ingebouwde carkits kunnen geen gebruik maken van het Maxidot display.
 
Oke, das duidelijk /forum/images/graemlins/smile.gif

Blijven er dus 2 opties over
1- Handsfree carkit met universele interface
2- Handsfree carkit met bluetooth , en deze dan zonder een bluetooth toestel gaan gebruiken.

Gokje, alleen optie 2 is geschikt voor MaxiDOT /forum/images/graemlins/confused.gif, hier staat ook de MaxiDOT namelijk bij genoemd...(zit dan ook vast in de prijs bij (hopelijk wel /forum/images/graemlins/smile.gif)
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

2- Handsfree carkit met bluetooth , en deze dan zonder een bluetooth toestel gaan gebruiken.


[/ QUOTE ]

Aan een toestel zonder bluetooth heb je dan niet zo gek veel.
 
Zo ver was ik ook /forum/images/graemlins/laugh.gif
Wil een carkit, waarbij ik op MaxiDOT kan zien wie er belt..
Als dit dan alleen met de Handsfree carkitvoorbereiding inclusief Bluetooth kan..dan is het voor nu jammer.

Abbonnement loopt toch volgend jaar af, dus dan zal er vast wel een BT toestel komen. /forum/images/graemlins/wink.gif
Alleen tot die tijd wil ik wel de zelfde functionaliteit. Na mijn bestelling kan ik het helemaal niet meer regelen, dus ik moet nu beslissen, wat ik ga doen...


edit: Toch nog even gebeld met de dealer, en volgens hem werkt alleen de Nokia 6310i en de SL55 maar met de carkit.
Je zou ook geen nummerweergave hebben op het maxidot display...waarom wordt het dan wel als pakket verkocht ??? /forum/images/graemlins/smiley29.gif
 
Ik zit met het zelfde probleem, maar in België wordt de "Maxidot geintegreerde Carkit-voorbereiding"-optie niet eens aangeboden.

Achteraf bekeken misschien maar goed ook, aangezien de Nokia 6310i niet eens meer verkocht wordt. als je foontje het dan begeeft, zit je daar met een waardeloze carkit.
 
Misschien daarom dat men bij D'Ieteren de carkit niet op de optielijst zet ...

Ook de Icelink voor iPOD staat bij ons niet op de optielijst.
 
Omdat ik het niet helemaal geloofde, even een andere dealer gebeld. /forum/images/graemlins/blush.gif /forum/images/graemlins/blush.gif

Deze geeft aan dat met de bluetooth carkit, wel de inkomende gesprekken worden weer gegeven op het MaxiDOT. (wat ik ook verwachtte /forum/images/graemlins/smile.gif)
De houders schijnen ook voor andere modellen beschikbaar te komen, zodat je niet met je oude 6310i moet blijven lopen. /forum/images/graemlins/cool.gif
 

Beker

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Kan er achteraf nog een carkit worden ingebouwd, die gebruikt maakt van het MaxiDOT display, en de aanwezige radio speakers. Bijv. een orginele Nokia carkit (met mute-box) of is dit voorbehouden aan de kit van Skoda.

Zag dat de Elegance al wel een Handsfree carkitvoorbereiding heeft (antenne, elektrische installatie( /forum/images/graemlins/confused.gif/forum/images/graemlins/confused.gif))

[/ QUOTE ]

In combinatie met de stream is het inderdaad mogelijk om (achteraf) het geluid via de boxen te laten lopen. Dit is ook een absolute aanrader. Geeft nl. veel betere verstaanbaarheid.

De handsfree voorbereiding in de elegance wil zeggen dat er achter het dashboardkastje al twee draden klaarliggen voor de aansluiting van een carkit. (12 volt en de antenne) Het bedrijf dat mijn telefoon ingebouwd heeft weigerde dit overigens te geloven en heeft zelf ergens 12 volt afgetapt en zo'n plakantenne op het raam geplaatst (maar dat terzijde)
 
Oke..thanks allemaal. /forum/images/graemlins/worshippy.gif Toch maar besloten om achteraf, een carkit in te (laten) bouwen.
Scheelt weer in de bijtelling en in het lease-bedrag.
 
Bovenaan Onderaan