Carkit Columbus en Samsung J5 (2016) storen??

rohop

Nieuw lid
Hallo Allen,

Mijn iPhone die ik prive gebruik heb ik gekoppeld op de columbus carkit en deze werkt prima. Wanneer ik mijn zakelijke telefoon (Samsung J5 (2016) koppel en ga bellen dan gaat het een paar seconden goed waarna de verbinding enorm gaat kraken in 2 richtingen. Mijn columbus systeem heb ik voorzien van de laatste bluetooth update, hierna werkte de telefoon 1 gesprek lang goed vervolgens kwam hetzelfde probleem terug. Ondertussen heb ik de telefoon omgewisseld voor een andere Samsung J5 (2016). Deze vertoont exact hetzelfde probleem. Doe ik nu iets verkeerd of is deze telefoon gewoon niet compatible met de carkit? Bij de Skoda dealer in Breda hebben ze overigens geen idee....

Iemand hetzelfde probleem? of iemand een tip hoe ik dit kan verhelpen?

Graag hoor ik jullie ervaring
 

peterhuppertz

Forumguru
Welke Columbus heb je, of wat is het bouwjaar van je auto? Bij de RNS 510 heb ik wel gelezen over klachten mbt compatibiliteit met een vrij groot aantal smartphones...
 

rohop

Nieuw lid
Hallo Peter, bouwjaar is januari 2014. Ik weet zo niet welke columbus type dat is of waar ik dat kan vinden.
 

peterhuppertz

Forumguru
Dat is degene die ze denk ik de MIB Columbus noemen. De RNS 510 werd volgens mij tot en met 2012 geleverd, in de O2.
Volgens mij zou de jouwe het probleem niet moeten hebben... dus dan haak ik met mijn magere kennis af. :arghh:
 
Bovenaan Onderaan