Caravanspiegels

TeVe

Nieuw lid
Sinds 2 weken heb ik een Kodiaq sportline-busines met assistentie pakket. Op dit forum kom ik berichten tegen over caravanspiegels.
voor de Kodiaq zijn er speciale Emuk spiegels voor de camera.
Nu rij ik al jaren tevreden met Milenco spiegels, eerder altijd op Passat. Als ik deze gebruik werken dan de assistentie systemen niet meer of zijn ze ook op de Kodiaq probleemloos te gebruiken?
Ik stel deze vraag omdat ik niet graag onderweg voor verrassingen kom te staan.
 

hemi24

Forumguru
Als je al Milenco’s zou willen gebruiken, waarom zouden dan de assistentie-systemen niet meer werken?

Heb je het camera-systeem met 360 graden beeld?
 

TeVe

Nieuw lid
Geen beeld in de auto buiten de achteruitrij camera. Zitten er in de spiegels camera’s voor verkeersborden herkenning en zo of zit deze alleen in de grille? Als deze alleen in de grille zit heb ik dus geen last ergens van.
 

hemi24

Forumguru
Zitten er in de spiegels camera’s voor verkeersborden herkenning en zo of zit deze alleen in de grille?

Beide niet; camera voor verkeersborden-herkenning/grootlicht-assistent/lane-assist zit achter de voorruit bij de binnenspiegel…
In de grill zit de radarsensor voor de ACC en de radarsensoren voor de side-assist zitten op de hoeken in de achterbumper.
 

TeVe

Nieuw lid
Dank je hemi24 voor de info. Uit de wagendocumentatie kun je precies zien wat er wel en wat niet op de auto zit.
 
Bovenaan Onderaan