Canton upgraden

Spector

Forumguru
Het ziet er naar uit dat hun spreken over het standaard geluidssysteem wat ze aanpassen, niet als basis de Canton. Subwoofer is natuurlijk al aanwezig. Een maatje van mij heeft wel de deuren van z'n Octavia akoestisch laten dempen, dat scheelde al heel veel. Daarna is hij een beetje doorgeslagen, voor een bedrag waar je wel een paar keer het goud pakket bij concept4cars voor kan aanschaffen :D
 

CharlesTucker

Forumguru
Het ziet er naar uit dat hun spreken over het standaard geluidssysteem wat ze aanpassen, niet als basis de Canton. Subwoofer is natuurlijk al aanwezig.
Bij goud en brons spreken ze over "geschikt voor Basis en Canton", bij zilver alleen Basis. Of het verder veel toevoegd aan een Canton systeem weet ik niet, ik ben zelf dik tevreden met het Canton systeem, maar iedereen stelt andere eisen natuurlijk.
 

Spector

Forumguru
Ik ben ook tevreden met m'n Canton. Alleen het akoestisch dempen van de deuren schijnt nog wel echt een verschil te geven.
 

Johnnyvr6

Forumguru
Zou inderdaad is beginnen met je deuren fatsoenlijk te dempen dat maakt al een wereld van verschil. Als het daarna nog niet naar je zin is kun je nog verder gaan door andere speakers of compleet andere versterker met eventueel dsp.
 

s-line

Forumguru
Een goede composet is ook een wereld van verschil (bijv. Gladen) en inderdaad demping in de deuren.
 

Tuner111

Forumguru
Wel het leek me wel een intersand pakket. de doen de deuren en het geluid voor 1700 .. is toch niet echt veel ? ik ben echt een leek hierin :)
 

De Stip

Forumguru
Welk effect genereert de deur isolatie? Ik vind de Canton boxen nogal resoneren bij een wat hogere bass. Dat is best storend en absoluut niet premium.
 

De Stip

Forumguru
Weet iemand een bedrijf (het liefst) in de buurt van Sliedrecht, waar je dat plaatsen van extra deur isolatie kunt laten doen?
 
Bovenaan Onderaan