Camera nieuwe karoq

Fahrvergnugen

Nieuw lid
Hallo,
Sinds 3 weken ben ik in het bezit van een nieuwe karoq clever edition. Graag zou ik een achteruitrijcamera opbouwen (aliexpres) maar ik weet niet zeker of het mogelijk is. Nu heb ik hier al diverse topics gelezen maar het is me nog steeds niet duidelijk . Na wat speurwerk denk ik dat ik een 8" amundsen radio heb.

Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is met mijn amundsen of heb ik extra onderdelen nodig.

Bvd. Paul.
 

Canon-Eye

Forumguru
Het zal waarschijnlijk wel mogelijk zijn. Mijn ervaringen:

Ik heb op de Leon een kentekenplaathoudercamera (2×3×woordwaarde!) laten installeren, die is aangesloten op het Mediasystem Plus (of Extra?). Het was wel even zoeken en bellen met de importeur om aan de hand van type/serienummer van het Mediasystem de juiste interface erbij te zoeken. Ook bij de montage ging er eerst nog even iets mis met de voeding zoals bleek toen ik ermee thuiskwam en het ding niet steeds aansloeg, maar dat is allemaal opgelost.

Ik vond het geen klus om zelf te doen - er ging zo'n 5 manuren in zitten van monteurs die dat werk wel vaker doen.
Niet bepaald mijn expertisegebied... :nono:
 
Laatst bewerkt:

Fahrvergnugen

Nieuw lid
Bedankt voor de reacties, ik ben echter benieuwd of het mogelijk is door een cheap ass aliexpres cameraatje te gebruiken. Ik zal eens kijken wat het type van de radio is.
 
Bovenaan Onderaan