Bye bye Seat, hello Skoda!

CDK

Forumguru
eind goed al goed, hopelijk is de juiste diagnose gesteld en is het probleem nu verholpen.
 

Petrolhead

Forumguru
Even contact gehad met Hartog, goed opletten onder welke omstandigheden de storing terug komt. Binnenkort weer uit laten lezen en dan verder zoeken. Optie is nog DSG en motor software terugzetten naar origineel om dat in ieder geval uit te sluiten want nu wordt de zoektocht lastiger...
(en de printplaat hoop ik toch echt niet! :nailbiting:)

Iemand een idee hoe ik achter het onderdeelnummer van mijn eigen ECU kan komen? Elsawin misschien?
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Makkelijk zo'n database :D

Deze is van jou en dan moet je die rode hebben en dan vnl. die Part NO SW:

Address 01: Engine (CDA) Labels: 06J-907-115-CDA.clb
Part No SW: 3T0 907 115 G HW: 1Z0 907 115 F
Component: 1.8l R4/4V TFSIN A0010
Revision: AAH03--- Serial number:
Coding: 0203000C24070160
Shop #: WSC 00170 211 54882
VCID: 3561D6DC5CBEB2898CD-8060

No fault code found.
Readiness: 1110 0101
 

Petrolhead

Forumguru
Hartog had me daar al voor gewaarschuwd, gelukkig zijn ze gebruikt een stuk minder onvriendelijk geprijst.

Als ik nou het onderdeel van een 2.0 Tfsi erinzet, heb ik dan ook standaard 200 pk? :D
 

Jopio

Nieuw lid
Je kreeg geen goed gevoel van het advies van je dealer om de tuning ongedaan te maken om zo fouten uit te kunnen sluiten. Je tuner om de hoek adviseert je nu uiteindelijk het zelfde en nou is het wel prima?
Of ik lees niet goed, of ik vind je redenatie toch wel erg bijzonder.
 
Bovenaan Onderaan