Bury CV9060 carkit

stillekracht

Nieuw lid
Prive heb ik een Parrot, zakelijk een Bury. Geluidskwaliteit van de Parrot is veel beter. Stabiliteit van de Bury laat te wensen over. De eerste Bury was een ramp. Om de paar minuten verbrak de BT verbinding. De verbinding daarna was lastig op te bouwen. Nadat de unit was vervangen werd het stukken beter, echter sporadisch valt de BT verbinding nog weg.

De BT verbinding op de Parrot is absoluut stabiel.

De knopjes op de Bury zijn erg klein (ik heb geen dikke vingers!)

Ik krijg niet de naam van de beller op het schermpje, maar een hexadecimale code. Wat daar het nut van is?

Kortom.....ik ben niet zo'n bury fan!
 

nomad

Senior Member
De knopjes op de Bury zijn erg klein (ik heb geen dikke vingers!)

Ik krijg niet de naam van de beller op het schermpje, maar een hexadecimale code. Wat daar het nut van is?

Kortom.....ik ben niet zo'n bury fan!
Ik heb niet het idee dat we het hier over hetzelfde product hebben. Er zit geen enkele knop op mijn Bury en als ik hem vergelijk met de parrots die ik heb gehad is de kwaliteit superieur aan die van parrot. Mooi helder geluid en niet dat schelle van parrot.
 

Rallye

Forumguru
Ik heb de Burry 9050 en de Parrot CK3100

Dank je. Ik zou de 9050 niet snel nemen, alleen al om zijn uiterlijk, hoewel hij met meer telefoons MP3's kan streamen. Ik begrijp van jou dat dat om meerdere redenen een goede beslissing is. De Parrot kan niets met MP3's en valt dus voor mij sowieso af.
 

stillekracht

Nieuw lid
Ik begrijp van jou dat dat om meerdere redenen een goede beslissing is. De Parrot kan niets met MP3's en valt dus voor mij sowieso af.

Lees mijn bericht nog eens goed. Ik ben dus niet zo content met de kwaliteit van de Burry:biggthumpdown:

MP3's daar heb ik geen ervaring mee. Ik zit over het algemeen te werken in de auto, dus fulltime te bellen. Op het vlak van het bellen prefereer ik de Parrot. Het andere oordeel ik niet over.
 

Rallye

Forumguru
Lees mijn bericht nog eens goed. Ik ben dus niet zo content met de kwaliteit van de Burry:biggthumpdown:

Volgens mij zeg ik dat ook (citaat): "Ik zou de 9050 niet snel nemen, alleen al om zijn uiterlijk, hoewel hij met meer telefoons MP3's kan streamen. Ik begrijp van jou dat dat om meerdere redenen een goede beslissing is."

Hier is wat ik bedoelde: ik neem de 9050 niet - en dat is (gebaseerd op jouw info) een goede beslissing.

Over de 9060 heb ik (overigens met name van de op internet alomtegenwoordige Nomad) niets dan goede informatie.
 

Rallye

Forumguru
Hierbij een foto van de carkit (Bury CC 9060) gemonteerd en al. Hij werkt goed, veel beter dan bijvoorbeeld de CK 7W van Nokia. A2DP werkt ook, maar niet mijn mijn toestel (wist ik vantevoren). Volgend jaar maar eens op jacht naar een nieuwe.
 

Bijlagen

  • IMG_0993.JPG
    IMG_0993.JPG
    53,3 KB · Weergaven: 59
Bovenaan Onderaan