Buongiorno ragazzi

Afgelopen dinsdag dan eindelijk mijn Skoda Octavia Style Businessline 2.0 TDI DSG Skoda Octavia Combi 2.0 TDI Greentech Style Businessline DSG, White Candy, Dynamic pakket grijs/zwart, 19" LM Xtreme, Adaptive Cruise Assistant, DAB, Drive Setup, Sunset en Panoramadak etc..

Inmiddels staat er in twee dagen tijd 1000km op de teller en heb ik een bezoek gebracht aan Antera (vrijschakelen VIM, overige opties volgen nog). Na een aantal jaren te hebben rond gereden in een Renault Megane Estate III (Slechtste keuze ooit) mag ik nu genieten van het merk Skoda. Ik zou durven stellen na twee dagen dat er eigenlijk weinig bang-for-buck auto's te verkrijgen zijn die zo voldoen aan de verwachting van Skoda. En in mijn geval de Octavia.

full
 
Het heeft even geduurd. De witte is door einde lease vorig jaar al gegaan #spijtig

Even een youngtimer Volvo gereden. En dat nooit weer. En wilde heel graag dezelfde witte terug maar dat was niet haalbaar omdat ik tegen een prachtige blauwe ben aangelopen!

De zwarte 19” Xtreme velgen komen er uiteraard weer op. Ramen iets donkerder laten maken, logo’s zwart en een zwarte grill. #denkik

Zit nog een eerdere versie van de Columbus in, zonder CarPlay. En dit wil ik eigenlijk wel weer hebben. Iemand een idee? Is dit te vervangen en dan opnieuw inlezen met een recentere Columbus?

En ik wil VIM uitgeschakeld hebben. Iemand een adres in het Oosten? Ik weet dat Antera het kan, destijds ook bij mijn oude gedaan... alleen maak ik niet meer zoveel km’s en kom daar niet in de buurt.
 

Bijlagen

  • A56D8552-7767-414A-B610-B99CD29BD577.jpeg
    A56D8552-7767-414A-B610-B99CD29BD577.jpeg
    90,7 KB · Weergaven: 34

MaxN

Donateur
De oude MIB1 Columbus is te vervangen voor een MIB2 Columbus, maar ik denk niet dat dit financieel haalbaar is.
Je zult beide modules aan moeten schaffen, maar het is zeker mogelijk.
Staat wel meer over geschreven op het forum.
 
Bovenaan Onderaan