buitenspiegelverwarming

duopenotti

Senior Member
Meteen nog een vraagje,

Als ik de knop van de buitenspiegelverstelling op verwarming draai dan lijkt hij door te draaien en wijst hij naar voren, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij wijst dus niet naar het icoontje "spiegelverwarming". Is dat bij jullie ook zo?
 

FredV

Banned
ja, daar wees mn dealer bij de oplevering ook op.Dat is om toch zichtbaar te laten zijn in welke stand het knopje staat.
 

EdK

Forumguru
ja dat klopt, maar de spiegels worden evengoed warm !
Bij mij staat hij standaard in die stand, kun je namelijk de spiegels ook niet per ongeluk verstellen !
En smorgens hoef je niet de schakelaar op verwarmen te zetten om de spiegels schoon te krijgen.
Schijnt dat hij na een bepaalde tijdsperiode toch auto uitschakeld ( heb ik me laten vertellen )
 

EdK

Forumguru
Zit al ruimschoots boven zijn verbruik ! kijk spiritmotor
En dan staat ie zelfs nog in onderdelen in de fabriek te wachten tot week 46 !

verder Kantine
 

Snoopy

Lid
Dus als de spiegel na 1 minuut vrij is van ijs e.d. verbruikt hij nog 6 minuten onnodig energie.
Dat past niet bij een Greenline.
 

Fabia

† In Memoriam
Dat doet me aan mijn opa denken. Die reed altijd zonder verlichting want dat koste benzine.
 

EdK

Forumguru
Fabia dan was het een vooruitstrevend man ! Maar savonds een gevaarlijk man als dan de lichten ook uit waren.
Maar of het meetbaar is dat verbruik met een standaard Skoda !?
ik weet het niet !
GL uiteraard wel, daar is bijna alles meetbaar als ik af toe de bezuinigingsdrift lees !
 

EdK

Forumguru
is het niet zo dat de spiegelverwaming pas aangaat als de achteruitverwarming aanstaat?
Hierover zijn al wat draadjes over volgesproken.
Maar ze zijn appart geschakeld van elkaar, anders had je ook aan één schakelaar genoeg gehad !
 
Haha, weer wat geleerd. Er zit dus wel spiegelverwarming op. Gelukkig maar.
Tsja... ben niet zo van de instructieboekjes en gaf de Dealer ook al niet de kans wat uit te leggen. Niet zo handig van me geweest.
Maar daar hebben we gelukkig weer een forum voor! :-)
 

EdK

Forumguru
en gaf de Dealer ook al niet de kans wat uit te leggen. Niet zo handig van me geweest.

En helemaal als je je bedenkt dat je voor die uitleg ook nog betaad hebt met je afleverings kosten !
Wel niet weer met die makkelijke vragen komen want dan krijg je een paar giro / bank nummers toegestuurd om per vraag het antwoordt te betalen :grin:
 
Bovenaan Onderaan