Brute Superb!

darkprojectx

Forumguru
Als je een Skoda Superb hebt is dat natuurlijk al.. cool
Als je een Skoda Superb hebt met 3.6 motor erin is dat al.. vet
Als je een Skoda Superb hebt met 3.6 motor en "HMS Klappenauspuffanlage" is dat.... :worshippy:

[video=youtube;aYCNSZUV5vI]http://www.youtube.com/watch?v=aYCNSZUV5vI&hd=1[/video]

SuperBartje

Forumguru
en als je accellereert tot 245 km/h (aan het einde filmpje bovenste rij, 2e van rechts kiezen), dan gaat er bij 241 km/h een fijn koelvloeistof-alarm:
ook cool? - of niet lang meer cool ?

darkprojectx

Forumguru
koelvloeistof problemen zijn standaard bij alle Skoda's dus dat is geen nieuws meer.
Maar bedankt voor de nuttige bijdrage.

Ridley

Forumguru
klinkt wel dik :xyxthumbs:, zie me al helemaal 1200 km met mijn gezin op de Duitse autobahn richting Italië rijden :shocked: *hoofdpijn*

darkprojectx

Forumguru
haha ja inderdaad! :grin:

In dit filmpje geven ze een auto ook even de sporen op de rollerbank,
maar dan zit zo'n HMS uitlaatje onder een BMW M5.. das toch wel echt multikill!
Stel je voor.. lege autobahn, M5 onder je kont, tig km flatout met dit geluid:

[video=youtube;SQTVHCOfNNo]http://www.youtube.com/watch?v=SQTVHCOfNNo[/video]
Oh my.. I would wet my pants :super:

lijkt wel een kruising tussen een motor en een F1 wagen!
Prijsje is er ook wel naar.. auspufje begint zo rond de 1300 euro maar het klinkt wel vet!

LT83

Forumguru
Het is inderdaad een apart geluid. Voor mij persoonlijk iets te. Als ik mijn ogen dicht zou doen en dit filmpje zou beluisteren dan zou ik mijn geld zetten op een
Golf 3 VR6 met een petje erin.

Superb mag hoogstens een sleeper zijn. Betere perfomance is OK, maar de soundtrack van een petjesauto, of F1 (god forbids)... Neej.

___JC___

Forumguru
Vreemd ik denk bij 'petjesauto' aan een of ander 4 cylinder hok met veel te grote uitlaat. Een mooie 6 cylinder roffel kan ik zeker wel waarderen en valt wat mij betreft niet in de categorie 'petjes'. Maar goed nog liever een 8 cylinder roffel uiteraard.

darkprojectx

Forumguru
de Superb vindt ik ook niet echt geschikt als performance auto, dat straalt hij op de een of andere manier ook gewoon niet uit.

koelvloeistof problemen zijn standaard bij alle Skoda's dus dat is geen nieuws meer.

Ik heb er anders geen last van , dus is dit niet helemaal juist !!

Maar over het geluid van die Superb, lekker geluidje hoor, alleen of je buren er vrolijk van worden , tja ik denk het niet !!!!

darkprojectx

Forumguru
Letterlijk van de site onder de FAQ:

How does the exhaust valve control work?
The exhaust valves are generally controlled by electronics so that the HMS-Tuning exhaust systems are MOT (TÜV) compliant. Additionally this electronic provides the option to control the volume of the exhaust system by yourself. From a switch in the cockpit you may open or close the valves at any time. So you decide when your car sounds sporty or has more the classic sound. Either and existing, unused switch from the cockpit may be connected or an additional switch will be installed, even on demand a hidden one. For vehicles already equipped with a valves control from stock, the HMS-Tuning exhaust systems usually may become connected to the existing valve control

___JC___

Forumguru
Amerikaanse bakken hebben soms ook zoiets. Een cutt-out waarbij voor de demper de uitlaat onderbroken kan worden. Ben je de herrie zat, knopje op en het dempertje wordt er weer tussen gezet.

Bovenaan Onderaan