Bruid en bruidegom

Joske

Forumguru
PROFICIAT !
002.gif


ja je vraagt er om é.... :D :D :D
 

kansberg

Forumguru
Haha, dank voor alle opmerkingen, en ja, Petalo ken ik ook nog wel :D @hemi24 : Ja het is een 495 UL. In werkelijkheid is het interieur nog een meter langer en de totale lengte, inclusief fietsendrager is 7,28 meter. Inclusief mover, voortent en luifel weegt hij 1218 kg. Maximaal mag hij 1500 kg hebben, dus nog voldoende over, al wil ik onder de 1400 kg blijven i.v.m. de gewichtsverhouding caravan/auto. De Superb mag ook 1500 kg aan de haak hebben. Ik moet zeggen dat de combinatie prima rijdt, en boven verwachting zuinig, van Leeuwarden naar huis (114 km) 1 : 12,3.
 

Cordoba

Forumguru
Natuurlijk wel vlak maar behoorlijk zuinig :thumbsup: Verbruik van de combinatie is vergelijkbaar met dat van de Niks-an Micro van mijn nichtje:
th
 

StefanN

Forumguru
Natuurlijk wel vlak maar behoorlijk zuinig Verbruik van de combinatie is vergelijkbaar met dat van de Niks-an Micro van mijn nichtje:
th
Sterker nog..... achter die rollende villa lijkt de superb zelf wel nixan micro.... whahaha..... ik vind het een super combi.
Bijna C-E rijbewijs voor nodig

groet Stefan
 

Peter_Octavia

Forumguru
@kansberg

Gefeliciteerd met de nieuwe hut op wielen. Mooie combi.

Hierbij een foto van onze combi. Betreft een 495 UK (ultra kort:D) totale lengte incl. dissel en fietsenrek 7 meter.

Vanuit een andere hoek krijg het toch een hele andere indruk kwa verhoudingen
 

Bijlagen

  • SuperB en Hobby 495 UK.jpg
    SuperB en Hobby 495 UK.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 63

kansberg

Forumguru
Haha @Peter_Octavia dat klopt, de caravan op jouw foto lijkt aanzienlijk kleiner dan op de foto die ik plaatste, terwijl het dezelfde afmetingen heeft. Dank voor je complimenten! Morgen gaat de Hobby nog even naar de stalling, maar binnenkort halen we hem op voor de grote vakantie, we kijken er echt enorm naar uit :jaja:.
 
Bovenaan Onderaan