Broekhuis Emmen

Ik zou mijn (tot nu toe) ervaring met Broekhuis Emmen graag willen delen met medeskodarijders (ik ben er 1 in 2012).

Het werd weer tijd voor een nieuwe leaseauto en na een afweging gekozen voor Skoda Octavia Combi (wat een ruimte). Ik mag zelf bij leaseplan de dealer uitzoeken en de keus viel al snel bij de dealer om de hoek. Mijn eerste kennismaking was zeer vlot en sociaal (heb het ook wel eens anders meegemaakt). Mijn indruk was zeer goed en kreeg goede voorlichting en ze waren behulpzaam. Heb later de week een testrit gemaakt en wederom netjes ontvangen. Na de testrit werd duidelijk dat dit hem ging worden bij deze dealer. Voor dat de auto is besteld nog even een bezoekje afgelegd om een "extraatje" in de wacht te slepen. Voor de derde keer netjes ontvangen en zeer vriendelijk geholpen. Ik ben benieuwd naar ervaringen met deze dealer. Ik zal straks toch 4 jaar over de vloer komen.

hemi24

Forumguru
Ervaringen zijn goed, zowel in de service als de verkoop (hoewel de auto's bij ons centraal worden ingekocht in een andere hoek van het land)...

ik kan deze ervaringen alleen maar bevestigen, vervanging van dure 2massa vliegwiel(auto daar niet gekocht) toch een leen auto(en omdat ik gevraagd had olie te vervangen, welke door de drukte vergeten was,deze van deze garage kado gekregen. bovendien ALTIJD een fijne behandeling(bijv : koffie meneer, misschien zin om vrijblijvend een proef ritje te maken?, op zaterdagmorgen in de bouwvak nog worden geholpen met een brandstoffilter
voor ons is dit een hele verademining tov de opel en VW dealer(vlakbij) waar we eerst kwamen.(daar komen we heel waarschijnlijk nooit meer).
ik was eerst sceptisch na de "ervaringen" met de 2 andere dealers, maar dit bleek zeer ongegrond, hier werken nog echt mensen die achter hun merken (volvo/skoda ) staan en passie voor hun vak hebben
ik geloof dat dit soort mensen een merk als Skoda groter kunnen maken.
bij deze, Broekhuis Emmen ; TOP

In lang verleden eens ervaring met de VW om de hoek op gedaan. En hoe ging dat: 4 man achter de balie, 2 oudere mensen wachtend in showroom, 2 man (mijn vader en ik) bij de balie. Het was net alsof we er niet waren. Nu was dit nog in Suco tijd en heb begrepen dat dit veranderd moet zijn, maar eenmaal op zo'n plek een slechte ervaring blijft het je altijd bij. Ik ben ook wel bij Opel geweest (Astra stations 1.3Cdti????) en werd daar ook wel vriendelijk geholpen, maar mijn gevoel is beter bij Broekhuis. Dus mijn auto mag gewoon EEN Broekhuis auto zijn!

@hemi24 ik heb bericht van leaseplan gekregen en de auto wordt gewoon bij Pon in Leusden besteld. Broekhuis Emmen mag hem overhandigen aan mij. Volgens mij ben jij ook Civiele man in Noorden des lands??

Ik heb ze zien staan bij de dealer. Doet zeer aan je ogen al die hagelwitte auto's op een rij! Hoop met enige tijd mijn Cappu kleur er tussen te zien, haha

@wolken;
wij hebben dezelfde ervaringen met suco, centurion, brink,........en weet ik wat voor namen er voor bij kwamen, de naam lag het niet aan, maar voor de rest.... mag toch hopen dat dit geen doorsnee beeld is van VW dealers.
net voor de zomer vakantie, olie en wat filters vervangen en had deze meegenomen van een duitse Vw/Skoda dealer, hele "vriendelijke" balie medewerker..daar, het kon wel onweren daar bij de balie.
toen ik thuis de brandstoffilter wilde monteren bleek het de verkeerde te zijn, helaas had broekhuis deze niet meer,maar de monteur gaf mij een nummer op een briefje, met de mededeling dat ik die wel bij de buren(VW) verderop kon halen met dit bewuste nummer, deden zij namelijk ook wel eens, of andersom.
kom dus aan de balie (1 man achter de balie), en vraagt dus wat hij met dat nummer moet,het zou geen goed nummer zijn, dus kenteken graag.
ik gaf het kenteken, waarop de reactie komt , dit is ja geen Vw. ik; klopt een Skoda, met en Vag-blok type bkd).
ja daar hebben we niets voor...
dus wolken , volgens mij is er nog geen r... veranderd.
de vw op deze garage staat volgens mij voor Vrij Waardeloos..
toen toch maar met de onweersbui gebeld en ja ze hadden deze filter nog wel, dus deze opgehaald en andere retour. en gelukkig was de onweer enigszins weggetrokken. en kon ik met juiste filer naar huis.

Ik heb gehoord dat er in de tijd wel verandering is gekomen.....maar als jou bericht zo lees is er inderdaad weinig veranderd. Ik hoopp februari mijn nieuwe O2 te kunnen ophalen. Bij Broekhuis Emmen gaat het er heel anders aan toe...gemoedelijk!

Bovenaan Onderaan