Brillenklepje comfortline

Kees2

Lid
Ik zou graag een brillenklepje hebben in mijn S2C comfortline.
De duurdere uitvoeringen hebben deze, maar daar heeft het kunststof een andere kleur.
Bij mijn schoonvader (VW Golf 5) ziet de dakconsole er ten aanzien van model en kleur er hetzelfde uit als bij mijn Skoda.
Etka geraadpleegd maar ik kan bij mijn versie geen onderdeelnummer van VW golf 4/5/6 terugvinden
Kan iemand mij helpen?
Etka info Skoda: console nummer: 1ko868837(e)
Als iemand mij kan vertellen dat het VW nummer hetzelfde is zal het klepje in deze console passen.
 

Kees2

Lid
Witte Yeti, bedankt, ik hem bestellen.
Mijn S2C ia van februari 2010, wellicht dat het brillenvak later pas standaard op de comfortline is gekomen
 
Bij mijn pas geleverde comfort (business) line ook standaard, maar wel errug klein vakje hoor, mijn bril pas er dus niet in (zonder 'm te pletten bij het dichtdoen), minpuntje...terwijl er toch genoeg ruimte was om dat vakje net even wat dieper te maken volgens mij ?
 

Fabia

† In Memoriam
Zitten er dan verschillen in grote? Want die in mijn Fabia is ruim genoeg voor een normale bril.
 

Witte Yeti

Actief lid
Witte Yeti, bedankt, ik hem bestellen.
Mijn S2C ia van februari 2010, wellicht dat het brillenvak later pas standaard op de comfortline is gekomen

Graag gedaan Kees2. Het brillenvak is makkelijk zelf te plaatsen, je hebt er geen gereedschap voor nodig.
Het blinde paneel kan je er zo uitdrukken en hierna kan je het brillenvak erin drukken.
Bij de dealer (in mijn geval S-Point) kan je zo'n brillenvak zo bestellen, meestal een dag later in huis is mijn ervaring.

Wat betreft het bestelnr. dat is zoals je zelf al had gevonden voor een Superb 1K0 868 837 E
Voor een Golf is het volgens ETKA 1K0-868 837 F
Ik weet niet of er tussen E en F kleurverschillen zitten
 
Bovenaan Onderaan