Booskijkers op mijn o3 gezet

Frup

Forumguru
Helemaal niet fout. Het brengt wat variatie op de weg, anders wordt het ook maar een saaie boel.
Nu nog een paar wimpers erbij, om het compleet te maken? :maakmegek:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

innocenti

Forumguru
Ik kan t wel waarderen.
En zoals @Antera al zegt, je moet t vooral voor jezelf doen.

Ik heb mijn O3 voorzien van rvs spiegelkappen en Milotec blenden waardoor t een sportievere bumper wordt. Dus als je nog ideeën nodig hebt. Ik vind t ook leuk als mijn auto net anders is dan de rest.

En mooie 18 of 19inch velgen staat een O3 ook erg goed, evenals verlagen.

In onderstaande link staat n foto van mijn auto met Milotec bumperstukjes naast de mistlampen.
https://www.skodaforum.nl/forum/i/o3-rs-voorbumper-uitwisselbaar-op-reguliere-o3s.33168/
 

Captain Hook

Forumguru
...Jij hebt een eigen idee wat je mooi vind dan moet je dat zeker doen laat al die andere maar ouwehoeren
Idd.
Maar daarom mogen anderen daar wel over ouwehoeren. Da's nou eenmaal het risico als je aan-/op-/bij-bouwsels van je SRV bolide ten toon stelt! :koffie:

Net alsof je alleen mag reageren als je het fabeltastisch vindt?!?
 

innocenti

Forumguru
Idd.
Maar daarom mogen anderen daar wel over ouwehoeren. Da's nou eenmaal het risico als je aan-/op-/bij-bouwsels van je SRV bolide ten toon stelt! :koffie:

Net alsof je alleen mag reageren als je het fabeltastisch vindt?!?
Als dit met respect gebeurt ben ik t met je eens. Een aantal reactie vind ik op t randje en daar wordt t niet een vrolijker forum van.
 
Ja ik kijk wel op beide sites maar heb ff geen flauw idee wat ik er nog aan zal veranderen denk zelf niet veel meer enigste wat ik denk ik nog zal doen is alleen chiptunen dan is het voor mij wel genoeg geweest ben gister nasr maxi performance geweest voor een rvs uitlaat
 

innocenti

Forumguru
Heb je ergens foto's staan van je rvs uitlaat? Heb je ook een racekat laten monteren? En hoe ziet de achterzijde van de auto er nu uit?
 

CDK

Forumguru
Ik zag zojuist ook een Race Blue SRV O3 in de Rotterdamse haven bij een koelhuis (heeft alleen niets met booskijkers te maken)
 

bouwdirk

Senior Member
met 3 buizen langs elke kant zou het mooier uitkomen, nergens niets te maken met een stukje buis dat je erbij kan opklemmen of lassen?
 

AndreM

Forumguru
met 3 buizen langs elke kant zou het mooier uitkomen, nergens niets te maken met een stukje buis dat je erbij kan opklemmen of lassen?

Hoezo 3 buizen, het is geen Daihatsu Sirion met een sportuitlaat waar aan 1 kant de uitlaatgassen uitkomen en de andere kant nep is. :banghead:

We hebben het hier wel over een enige echte Skoda O3. :jaja:

Ziet er top uit hoor @kailash, ben jaloers........;)
 
Bovenaan Onderaan