Bolero-topic [MIB3]

jesse_s93

Donateur
Er is al wel een topic over de Amundsen, maar nog niet over de Bolero. Om te voorkomen dat die berichten door elkaar gaan lopen heb ik dit topic geopend.

In het topic over de Amundsen lees ik dat de software updates over-the-air (OTA) worden verspreid. Is dit ook zo bij de Bolero? Ik heb nog geen enkele update ontvangen. De Bolero is wel net als de Amundsen altijd connected. Navraag bij de dealer levert op dat dit ook OTA zou moeten gaan, maar aangezien ik nog geen updates heb ontvangen wilde ik dit even bij jullie peilen. De amundsen heeft ook een specifieke knop om op updates te controleren, naar mijn weten heeft de Bolero dat niet.

Mijn Bolero heeft op dit moment software versie 0463.
 

hemi24

Forumguru
Volgens mij zit er in de Scala (en Kamiq) een nieuwe generatie units, MIB3...

Dus wat @Rallye zegt gaat dan niet helemaal op!
 

jesse_s93

Donateur
@hemi24, klopt inderdaad. De Scala en de Kamiq zijn de eerste modellen die met een MIB3 zijn geleverd, net als de Superb iV en de Octavia 4 straks. De topics samenvoegen is denk ik daardoor niet heel handig, maar als dat moet, dan moet het ;)
 

Rallye

Forumguru
@hemi24 Ook het grote Amundsen-topic en het Grote Columbus-topic gaan over alle Amundsen, resp. Columbi. Ik neem aan dat de nieuwe Bolero vanzelf ook in andere Skoda’s terechtkomt en dan hebben we hier een verweesd topic bij de Scala. Maar ik laat het verder aan de mods over.
 

jesse_s93

Donateur
Het topic staat inmiddels op de juiste plek :) kunnen we nu weer on-topic. Het gaat hier om het MIB3 Bolero systeem.
- Hebben jullie al een update gehad?
- Op welke versie zitten jullie momenteel?
 

jesse_s93

Donateur
Ik las op een ander forum dat software versie 0464 beschikbaar is. Ik heb geen melding gekregen, maar weet dus ook niet of ik deze automatisch krijg, net zoals de Amundsen. Heeft iemand met een Bolero in de Scala of Kamiq een notificatie gekregen voor de software update?
 

PatC76

Actief lid
Is een Bolero uit te breiden met navigatie? Ik gebruik nu navigatie via CarPlay, maar dat werkt totaal niet. Steeds wordt de verbinding verbroken. Ik vermoed dat de verbinding wordt verbroken wanneer de telefoon op zoek gaat naar internet en dus de WIFI verbinding verbreekt met CarPlay.
 

PatC76

Actief lid
CarPlay is gewoon slecht draadloos. Ook mijn collega heeft er problemen mee. Ik wil graag de standaard navigatie, maar kan nergens vinden of dit achteraf nog kan via een update of iets dergelijks.
 

PatC76

Actief lid
Was er al bang voor navigatie pakket kost niet voor niks zoveel extra haha. Hopen dat er een andere app komt voor virtual cockpit, maar dat zal ook valse hoop zijn ben ik bang.
 
Bovenaan Onderaan