Bodykit op superb 2

Twincam_be

Senior Member
Wie heeft zijn buitenkant getuned?
Ben van plan om een volledige bodykit te kopen van csr maar weet ni of dat mooi gaat zijn en of iemand dat al heeft. Of een andere kit rondom.

CDK

Forumguru
Hier op het forum is het vrij braaf hoor, nog niemand gezien met een dikke bodykit :nono:
Heb je plaatjes paraat?

Octaaf

Forumguru
Verslikte me bijna in een slokje thee toen ik ging Google-en :)

Ik hou persoonlijk van "origineel"
En zoiets past niet op een 1.6tdi vind ik

andrehj

Forumguru
Hm, een link spaart een hoop zoekwerk. Maar ik sluit me hierbij aan, ik vind het ook niks. En behalve dat ik het totaal niet bij een S2 vind passen, is het ook nog eens buitengewoon onpraktisch. Bij elke parkeergarage, veerpont of verkeersdrempel raak je met je tupperware de grond.

oco1979

Forumguru
Ken niets tegen tunning,maar nu deze gezien via link van andrehj , .

Te opgeplakt, mooier als volledig zou ingewerkt zijn, in 1lijn.

Das mijn mening

Shabba

Forumguru
Het jongetje in mij zegt Wow doen! Maar de praktische papa (36) van 3 zegt wat rij je voor paal...
Zie me al rijden...hahahah

Maar ieder z'n smaak....zie graag foto's van het eind resultaat...voelt vast goed om gewoon toe te geven aan a boys dream!:thumbsup:

Cordoba

Forumguru
Foto's bij de link van andrehj zijn in elk geval slecht: witte paraplu van lamp/flitser is in de reflectie zeer hinderlijk te zien op de foto's, vooral de foto van de voorspoiler/onderbumper daar kreeg ik even het idee dat er een uitlaat aan de voorkant zat, maar is de genoemde reflectie.:shutup:

Jewepe

Forumguru
@Twincam_be
Smaken verschillen zullen we maar zeggen. Ik vind een S2 in zijn standaard vorm geen geweldig mooie auto (die maken ze alleen in Italië), maar wat mij betreft ook totaal ongeschikt om te "tupperware-tunen". Het is gewoon een grote logge bak die lekker comfortabel rechtuit rijdt, ongelooflijk veel ruimte biedt en weinig tot geen sportiviteit uitstraalt. Aangeplakte spoilers en "side skirts" maken dat niet anders. Het blijft gewoon een grote logge bak. Maar, zoals gezegd ...............................smaken verschillen.

s-line

Forumguru
Je kan beter alleen de originele Skoda spoiler lip kopen,een paar dikke wielen,goede schroefset (die laag kan,dus geen streetcomfort) en klaar is je Superb!

Laatst bewerkt:

Skodatek1

Forumguru
Minder is meer vind ik. Van de octavia zijn ook bodykits van o.a. CSR vind ze veel te opgezet en niet passen bij de auto.

Goed laag, grote wielen eventueel dezente sideskirts die in de lijn van de auto passen o.a van Rieger en een lip.

Thats it! ;) succes met het uitzoeken.

Antera

Donateur
Mocht je die onderdelen zoeken ik kan ze wel leveren. verder is het erg persoonlijk en heb ik hier idd nog geen body tuners gezien. Let wel op als je gaat verlagen dat deze voorspoiler geen lang leven beschoren is

Fmoon

Forumguru
Probeer het zou ik zeggen, blijkbaar heb je er grote interesse in. Doen wat je zelf mooi vind en laat ons het resultaat zien.

kansberg

Forumguru
Zonde, dat is mijn humble opinion, je investeert veel geld in iets wat bij inruil veelal prijs verlagend werkt. De Superb is al zo mooi van zichzelf en leent zich eigenlijk niet voor teveel toeters en bellen als bodykits. Daar hebben ze binnen het VAG concern de Golfjes en Corrado's voor. Maar nogmaals: dat is mijn mening. Doe wat je mooi vindt en er voor over hebt!

Bakkertje

Forumguru
Wat @Fmoon al zegt, doen wat je zelf mooi vind.
Persoonlijk zou ik het laten bij mooie (grote) wielen en verlaging, maar kan het ook waarderen als mensen hun auto helemaal naar wens maken.

Bovenaan Onderaan