Bodemplaat

Joske

Forumguru
alleszins, de eerste foto die ik postte: 1K0825235AB

richtprijs 38 euro, makkelijk te vinden op internet gezien de foto's die ik zo snel vond
 

chim

Lid
Heb je de onderdeel nummer voor me? De dealer zei dat ik moet eerst langs komen om te kunnen kijken want ik vond zijn prijs wel aan de hoge kant
 

Joske

Forumguru
bedoel je deze, nummer 8? (opgelet, links en rechts zijn verschillend en ik moet ook weten of nummer 13 beschadigd is)

Naamloos.png
 

Joske

Forumguru
3T0825201C = bodembeschermplaat links : richtprijs: 49 euro

3T0825202F = bodembeschermplaat rechts: richtprijs: 49 euro
 

Joske

Forumguru
je bedoelt nummer 10 (11 zijn inbusparkers.. ;) )

is bodembeschermplaat rechtsachter, ook kapot?
 

chim

Lid
Ik zal morgen naar de dealer om de auto op de brug te laten kijken dan weet ik het beter. Dom van mij dat ik geen foto's heb gemaakt.
 

Joske

Forumguru
je hebt alvast een heleboel artikelnummers nu é en de officiële dealerprijzen (bij benadering, maar schilt normaal weinig tot niets)
 

Joske

Forumguru
als je nummer 10 dan bedoelt

1K5825205C = 23 euro ongeveer

hopelijk bedoel je niet nummer 7? want dat is een hitteschild voor je einddemper
 

Monteurtje

Forumguru
Nummer 13 in post #24 gaan heel vaak kapot. Die steekt wat naar beneden. Daardoor scheurt soms de bevestiging van nummer 8. Maar dat is niet erg. Paar parkers en het zit weer vast. Voor zolang het duurt.
 

chim

Lid
Oh OK dan valt het mee. Snap die dealer niet met hun prijzen. €95 daar US wel een verschil.
Ik ga morgen naar de dealer en maak ook foto's zelf. Ik laat jullie nog weten.
Erg bedankt voor de help en me denken.
Skoda rijders for life:cheers: ha ha
 

Joske

Forumguru
graag gedaan hoor,

natuurlijk als je dealer 3 stukken als kapot zijnde gerekend heeft.. kom je wel snel aan die prijs natuurlijk é ;)

(je hebt nu zelf de prijzen gezien)
 

CDK

Forumguru
Nr. 13 moet je er lekker af laten, dan raak je ze niet meer én het zijaanzicht van je auto ziet er stukken beter uit. Zelf heb ik ze er ook preventief afgehaald.
 
Bovenaan Onderaan