Bodembescherming karoq 2021 verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Begint toch stilaan irritant te worden al die nieuwe leden die zomaar klakkeloos van die nietszeggende topics met één zin openen, wat is dit nu weer voor een topic om binnen te komen? Toen ik hier op het forum kwam voelde het alsof ik een "vreemde" zijn huis betrad, stel je dan ook zo voor, niks fatsoen hebben ze nog.
 

Japanese Power

Donateur
Zijn hier genoeg meelezers zonder dat ze ooit iets posten… Op andere fora waar ik zit is een klein deel algemene topics publiekelijk en voor de rest dien je te registreren en je voor te stellen voor je alle andere topics kunt doorspitten.
 

EdK

Forumguru
Maar goed dan zijn er toch altijd nog mensen die wel de moeite nemen een antwoord te geven.......

En dan te bedenken dat één van de eerste regels in het reglement begint met onderstaande tekst

Nieuwe leden worden verzocht zich eerst voor te stellen in onze Meet en Greet voordat ze andere postings plaatsen. Dit heeft oa te maken met extra functies die hieraan gekoppeld zijn (forum bazaar), los van het feit dat het natuurlijk fatsoenlijk is.

 

Japanese Power

Donateur
Een reglement leest niemand. Net als een handleiding. Die leest ook niemand. Sterker nog: die zit nergens meer bij. Kijk maar online, scheelt hoop drukwerk en extra kosten. Wel zo slim. Hoe vaak geef je ergens online akkoord op zonder dat je de voorwaarden hebt gelezen. Of als je een app of programma installeert scrollt iedereen zo snel mogelijk naar de akkoord knop want anders kun je niet installeren of gebruiken.
 

EdK

Forumguru
Tsja Japanese Power dat is dus hun probleem !?
En ja het zijn dus regels dus misschien ook een taak van de mods om nieuwe leden hierop te wijzen ?
Of bv met dit soort één lijners het topic even blokkeren ? en na men zich gemeld heeft in de meet en greet dat het topic weer vrijkomt !!??
Tsja eens, wat werk voor de mods !?? Maar ja heb je minder tijd om op te treden om die deel citaatjes .....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan