Bobracing is terug!

bobracing

Forumguru
Hoi Allemaal!

Sinds donderdag ochtend ben ik weer de trotse eigenaar van een Skoda Fabia 1.2 TDI combi greenline model 2013 dus de laatste van de serie 2 fabia met nieuwe logos enzo.

De peugeot heb ik fijn bereden tot de omstandigheden prive anders werden en nu weer terug naar de fabia.

Auto heeft vrijwel alle opties op een trekhaak na, deze komt er nog wel onder. Mooie zilvere met clima, amundsen+ maxidot, stuurbediening 4x elect ramen , mdi getint glas .

Leuke wagen, ex lease wagen geweest dus prima onderhouden en slechts 160.000km op de teller.
Fotos volgen nog wel!

Wat ik wel direct ga doen is de EGR emulator er tussen zetten voordat de EGR voor problemen gaat zorgen, deze al eens op een polo gemonteerd en merkte dat de wagen een stuk zuiniger ging lopen ook en problemen bleven weg! Dus ga het uit voorzorg hier ook opzetten.

Dus welkom terug allemaal :)
 

Cordoba

Forumguru
[QUOTE="bobracing, post: 699572, member: 15974"
...
Auto heeft vrijwel alle opties op een trekhaak na, deze komt er nog wel onder. Mooie zilvere met clima, amundsen+ maxidot.....[/QUOTE]

Dacht ik toch even dat je een 'zilvere' trekhaak met clima ging monteren. :D Welkom terug, en veel plezier met de Faab.
 
Bovenaan Onderaan