BMW X3 M40i

peterhuppertz

Forumguru
Dan koop je toch een superb of A6 niet ? [...] Dat staat volgens mij op Veelzijdig

Een Superb zou ik aan kunnen denken. Een A6 is een Audi, en in een auto waar een hele dikke premium-sticker op zit, maar waarbij je extra moet betalen voor een oliepeilstok wil ik nog niet dood gevonden worden.

Maar wat me nou echt al de hele tijd ontgaat: wat is nou het veelzijdige... wat kan een SUV dat een gelijkwaardige station niet kan?
Ik zou er alleszins dolgelukkig in zijn
De rationalisatie ontgaat me, maar dat vind ik op zich een geldig argument. Misschien wel het enige...
 

leon-cupra

Forumguru
Dan koop je toch een superb of A6 niet ? Ik vind een x3 veel meer sporty uitstraling hebben. En waar staat de utility dan voor in SUV ? Niet voor comfortabel toch ? Dat staat volgens mij op Veelzijdig
de suv staat ook niet voor circuitracer. Als je ziet wie een SUV koopt, is het eerder om vele kilometers te rijden op de meest comfortabele manier(meeste SUV zijn dan ook zo ontwikkeld --> X3,X4,GLC, GLE, Q5,Q7,...). De meeste kopen niet een SUV om bochten te pakken, daar hebebben ze de 3de, 4de ,.. wagen voor.

En ook nog, een SUV is een trend.
 

leon-cupra

Forumguru
Ik zou er alleszinds dolgelukkig in zijn en ik ben er zeker van dat die keiveel beter en leuker rijdt dan mijn rs
je vergelijkt dan ook twee wagens die absoluut in een verschillende prijsklasse zitten.
Van een glc43bkan je 2.5RSen kopen.
Neem de glc43 zonder 4x4 en je zal het je ook beklagen.
 
Laatst bewerkt:

philippe bakker

Forumguru
de suv staat ook niet voor circuitracer. Als je ziet wie een SUV koopt, is het eerder om vele kilometers te rijden op de meest comfortabele manier(meeste SUV zijn dan ook zo ontwikkeld --> X3,X4,GLC, GLE, Q5,Q7,...). De meeste kopen niet een SUV om bochten te pakken, daar hebebben ze de 3de, 4de ,.. wagen voor.

En ook nog, een SUV is een trend.
Nuja hier in buurt rijden enkel Marokkanen met een SUV. Ik denk niet om veel kilometers te doen
 

leon-cupra

Forumguru
maar wat me nou echt al de hele tijd ontgaat: wat is nou het veelzijdige... wat kan een SUV dat een gelijkwaardige station niet kan?
voor velen: de hoge zit/zitpositie. Veel mensen met rugklachten zitten beter in een suv-type. In en uitstappen gaat gemakkelijker.
Voor de vrouwen: ze zien beter het verkeer :deuk:
Voor de macho's: iedereen opzij, hier ben ik met mijn tank.

En als je het nu niet snapt, wordt het tijd om te gaan slapen ;)
 

sitechris

Donateur
het gaat hem denk ik meer over het karakter van een SUV wagen. Een SUV koop je om op een comfortabele manier je kilometers af te malen. Wil je een speelse, sportieve wagen, koop je beter iets anders.

Exact. In een 1 of 3 serie is de benzine een nobrainer. Dan juist wel :)
 
Bovenaan Onderaan