BMW M760e

sitechris

Donateur
Voor de liefhebbers van 'doe maar gewoon dan doe je gek genoeg' is de BMW M760e misschien niet het beste voertuig. Maar het is en blijft wel een bijzondere auto. Love it or hate it, maar qua rijden vind ik het wel vrij subliem allemaal. Ongeacht of je op de bestuurdersstoel of rechtsachter zit. Hier mijn review!

leon-cupra

Forumguru
de 7-serie is zo over-designed wat hem uiteindelijk ook wel begeerlijk maakt. Is zo een enorme 'in to your face' wagen. In zo een segment heb je een dergelijke groep kopers. Maar of BMW er goed aan gedaan heeft, dat weet ik niet zo. Veel zie je hem niet meer in het straatbeeld, maja, geldt ook voor een A8 en S-klasse. Wss in andere werelddelen een veel beter verkocht model.

Heb altijd wel zo iets 'deze klasse wil ik ooit wel eens rijden'. Zo een dikke 7 of een mooie S ... zet maar neer.

1771171659347.png

1771171500721.png

leon-cupra

Forumguru
Wanneer kom je af ? Je moet wel snel zijn want er zijn nog gegadigden :deuk:

Zo een 7 of S-klasse, zie mij dat nu nog niet rijden. Tegen dat ik 55-60 ben. Om van het één pand naar het andere pand te rijden om de huur te ontvangen.:deuk::deuk:

sitechris

Donateur
Herkenbaar. Ik heb ook altijd nog een kriebel om ooit een topklasse sedan (A8, S-klasse, 7-serie) te kopen. Zijn toch iconische auto's en het beste wat de merken te bieden hebben.

leon-cupra

Forumguru
Heb van kinds af altijd wel een fascinatie gehad voor de S-klasse. Had vroeger aan matchbox W140, dé topwagen toen. Dat was ook mijn paradepaardje in mijn matchbox-collectie. Werd dan geëscorteerd door twee Jaguar politiewagens :deuk:

Een 7, A8, S-klasse, tja, dat waren wagens die je kocht als je financieel geland waard. Vandaar wss ook mijn fascinatie :D

MarcoO2

Forumguru
Het is echt wat je zegt: niet mooi, wel bruut. Er komt echt wat aanrijden. En: in het echt vind ik m beter te pruimen dan op de foto. Alleen dat verlichte front… nee, doe maar niet.

Heb het genoegen gehad een dag met de vorige lichting (een 750i) te mogen rijden, en daarbij gold hetzelfde als wat jij schrijft: een mastodont van een auto, maar dan rijdend alsof je met een 5-serie onderweg bent. Toch knap.

Bovenaan Onderaan