BMW M235i

sitechris

Donateur
Voor de liefhebbers van snelle zescilinder BMW's. Ze bestaan nog. De BMW M235i is een feestje :). Meer via de link.

http://driveaholic.nl/rijtest-bmw-m235i/

IMG-20151006-WA0000-500x375.jpg
 

ertromp

Forumguru
Geweldige auto zeg en een leuke review :thumbsup: Tensminste nog een echte BMW zo'n 6 in lijn. En heerlijk die klep in de uitlaat vol open :D
 

Noord26

Forumguru
Serious? Ik vind dit echt een hele mooie auto.

Ik moet er wel direct aan toe voegen dat deze mening van de 235i puur gebaseerd is op een foto. De 135i wel eens in het echt gezien, maar die vond ik vanaf foto ook al mooi. De verhoudingen kloppen daarbij meer als bij de 235i.
 

Ridley

Forumguru
Mooie kleur

Ik vind het wel een mooi model, maar als ik naar de prijzen kijk die jij benoemt in je review zou het niet mijn keuze zijn mocht ik dat budget kunnen besteden.
 

s-line

Forumguru
Ja jongens, natuurlijk vinden ze hem lelijk! Het is toch inmers GEEN SKODA!:deuk:
Maar het is echt een top auto hoor! Ik heb er al een paar langs zien komen bij mij op het werk. Wij werken voor een BMW dealer, en het is ruzie wie ze terug brengt!:D
 

MarcoO2

Forumguru
Mooie review van een gave auto! Ik snap de opmerkingen over "lelijk" wel, de foto in dit topic is niet flatteus. In het echte leven is deze auto een koppendraaier!
 
Bovenaan Onderaan