BMW M2 (G87)

leon-cupra

Forumguru
@JeSko ik ging er van uit dat je max 30k ging uitgeven, gezien jouw eerdere berichten ;)

Vrees een beetje als de 6 cilinder het enigste is wat jou aanspreekt, je beter de 140 zou schrappen. Uiteindelijk gaat op termijn een 6 cilinder niet blijven doorwegen op de looks en dan nog zeker rekening houdend met de hogere maandelijkse kosten.

Zou je eigenlijk beter geen nieuw topic maken met de zoektocht … we zijn hier Chris zijn topic aan het kapen :D

Rallye

Forumguru
Kort en bruut. Ik vind dat wel iets hebben.

De kleur is niet voor watjes - lokt dat geen ongewenste reacties uit?

Ik heb ooit in een Blik-op-de-weg-achtig programma een agent in een onopvallende videowagen horen zeggen “zo’n RS6 heb je niet voor niets, eens even volgen”. Afgezien van de rechtsstatelijke insteek van zo’n agent, zou de combinatie van auto en kleur ook bij jouw wagen zoiets kunnen uitlokken. Ook anders kan dat zo zijn. Een Duitse kennis van ons ging altijd met de BMW 3 van zijn echtgenote naar Nederland - met zijn S-Klasse kwam hij er op de snelweg niet tussen vanaf de oprit. Geen last van?

sitechris

Donateur
Nee heb ik geen last van. Bij invoegen en dat soort zaken nooit gedoe. En ook geen ongewenste reacties. De meeste mensen vinden het wel een mooie auto. En als ze hem niet mooi vinden, krijg je dat toch meestal niet te horen.

Het grappige is wel dat je op de Autobahn juist heel sterk de uberholprestige van de auto merkt. Zonder dat ik daar aanleiding voor geef schieten andere auto's vaak al naar rechts. Sterker, dan gaan ze hele onlogische dingen doen om mij maar erlangs te laten. Dat heb ik bij nog geen enkele auto gehad en bij deze is dat echt structureel. Nogmaals, zonder dat ik dan als een hooligan aan het seinen of bumperkleven ben. Integendeel zelfs. Heel apart.

Bovenaan Onderaan