leon-cupra
Forumguru
Heel knap !!!

Maak maar niet dat jouw vrouw jaloers wordtIk ben weer helemaal verliefd

Maak maar niet dat jouw vrouw jaloers wordtIk ben weer helemaal verliefd

Mooi, mooi en nog eens moo!!!! Staat perfectnieuwe sloffen
Staat perfect, goede keuze!19" en zijn breder dan origineel![]()
Geen gezeur en lekker sparen. Zal ook geen hobby wagen kopen tot ik verhuisd ben naar een woning met eigen oprit en garage. 

en iedere keer maar weer de irritatie als één of andere dodo vlak naast je auto parkeert en de deur open gooit…..

Ik snap het wel. Ik ben zelf ook aangewezen op openbaar parkeren en spotte laatst ook een nieuwe beschadiging. Toen dacht ik ook wel van; 'ik had beter een goedkopere auto kunnen kopen'. En daarom zal ik ook nooit een spiksplinternieuwe auto kopen, vele mensen interesseert het geen klap als ze bij het openen van hun portier de auto naast hen raken.Daardoor was ik er wel echt klaar mee en heb de 540 verkocht. Nu is de Smart aan de beurt om weg te doen en ik ga terug naar auto's van ~2000euroGeen gezeur en lekker sparen.

Die heeft al een deukje hier en daar en er staat 450k op de klok dus die is zo goed als afgeschreven 
Ik ben niemand tegengekomen die sneller weg was bij een stoplicht in anderhalf jaar
Als je wisselt tussen zo een wagen en een niet al te misselijke V8 BMW met 300+pk dan voelt het echt aan alsof er een paar cilinders niet meewerken in de BMW zo traag dat hij aanvoelt.
Maar bij een retourrit van 600km moet je toch wel 3x 10/15 min laden wat geen straf is (want wc, ff wat drinken etc) maar wanneer er 1 laadstation er al uitligt krijg je al snel irritaties omdat je door moet naar de volgende waar het dan natuurlijkerwijs drukker is en je dus in de rij wacht om te laden.. Dat heb je niet zo gauw met een ICE wagen
Day to day gebruik haal je ruim 300km op een volle lading. Wat wij alleen jammer vonden (financieel vooral) is dat Smart/Mercedes ineens alle #3's in de aanbieding heeft gedaan waardoor de nieuwprijs 10k omlaag ging en wij dus nog meer erop achteruit zijn gegaan. Maargoed, dat heb je met heel veel nieuwe wagens.