BMW 540i & Smart #3 Brabus

JPs_OC2

Forumguru
nieuwe sloffen
Mooi, mooi en nog eens moo!!!! Staat perfect
:jaja:
:thumbsup:

Leuk detail ook op de motorkap. :cool:

Op de eerste blik meteen herkenning > de Styling 37 / M Parallel. Daarna meteen twijfel want die zijn standaard 18", en dit lijkt me groter.
Of vergis ik me?

Kanerr

Forumguru
Met de deur in huis vallen: De 540 is verkocht.

Waarom? He-le-maal klaar met de hobby waarbij je geen eigen plek hebt. De 540 heeft ook 2 keer een deur tegenaan gekregen en heb op de smart nog een pitje.
Daardoor was ik er wel echt klaar mee en heb de 540 verkocht. Nu is de Smart aan de beurt om weg te doen en ik ga terug naar auto's van ~2000euro :) Geen gezeur en lekker sparen. Zal ook geen hobby wagen kopen tot ik verhuisd ben naar een woning met eigen oprit en garage.

Ik heb er verder wel vrede mee, ik heb mijn plezier ermee gehad en de auto heeft me nooit in de steek gelaten :D

JeSko

Forumguru
Begrijp het wel @Kanerr , kostelijke hobby en je stopt er veel tijd in telkens. Ik ben nu op zoek naar wat anders, huis word verkocht ( ik wil er weg ) en ik ga tijdelijk huren met een dikke som op de bank, ik heb al wat op het oog met eigen garage en oprit, dat is echt een must!

JPs_OC2

Forumguru
Zo @Kanerr …..die deur kwam ff met een klap het huis in….:cry:

Maar als je als liefhebber je auto’s op openbaar terrein moet parkeren eigenlijk de enige juiste beslissing.
Geen ruimte om eraan te werken :nono: en iedere keer maar weer de irritatie als één of andere dodo vlak naast je auto parkeert en de deur open gooit…..:mad:

Anyways, op naar een huis met voldoende ruimte en dan weer happy aan een auto hobbyen :cool:

leon-cupra

Forumguru
Begrijp de keuze maar het probleem zal zich gewoon verleggen. Wanneer je dan met de hobbywagen onderweg bent en je moet hem ergens parkeren is het net hetzelfde probleem dan op vandaag. Uiteraard is de kans kleiner met een eigen oprit.

Op mijn werk is er een collega met een land rover die hem ook altijd super dicht bij iemand anders auto zet. Rete-irritant word ik daar van als hem zijn wagen op die manier naast de mijne zet.( Dicht spreek ik over max 10cm )

Rallye

Forumguru
Zo’n collega kun je nog aanspreken. Ik zet mijn auto op parkeerplaatsen altijd zo ver mogelijk weg. Vreemd hoe sommigen het dan toch nog gezellig lijken te vinden hun auto naast die van mij te zetten op een verder leeg deel van de parkeerplaats.

@Kanerr Jammer hoe jouw hobby door anderen vergald wordt - ik hik ook nog aan tegen de reparatie van een parkeerschade door een (onbekend gebleven) ander. Ik moet zeggen dat ik waarbij ik jouw oplossing wel erg drastisch vind. Juist dit soort auto’s zal steeds moeilijker te vinden en te rijden zijn - carpe diem, zou ik zeggen.

Kanerr

Forumguru
@Rallye Ja ik ben best wel extreem in mijn oplossingen :pardon:
Maar als ik ergens echt klaar mee ben, dan is het ook echt klaar.

@leon-cupra een pitje of een deukje of krasje kan ik echt mee leven want c'est la vie maar 4+ deuren in mijn deuren geramd is gewoon asociaal. Dat moet je gevoeld of gezien hebben en vooral als we buren zijn moet je daar gewoon rekening mee houden.

In de toekomst komt er vast wel wat ander leuks, ik blijf houden van afwisselen :jaja:

SteGo

Donateur
Daardoor was ik er wel echt klaar mee en heb de 540 verkocht. Nu is de Smart aan de beurt om weg te doen en ik ga terug naar auto's van ~2000euro :) Geen gezeur en lekker sparen.
Ik snap het wel. Ik ben zelf ook aangewezen op openbaar parkeren en spotte laatst ook een nieuwe beschadiging. Toen dacht ik ook wel van; 'ik had beter een goedkopere auto kunnen kopen'. En daarom zal ik ook nooit een spiksplinternieuwe auto kopen, vele mensen interesseert het geen klap als ze bij het openen van hun portier de auto naast hen raken.

Een collega van me heeft een Toyota Yaris mk1 gekocht voor een spreekwoordelijke appel en ei, die maakt zich nooit ergens zorgen om. Niet zorgvuldig een plekje zoeken wanneer je boodschappen gaat doen, gewoon de eerste de beste. Plekje krap? No problem, auto wint toch geen schoonheidsprijs, al er een extra deukje inkomt door de naast geparkeerde persoon kan de collega er geen traan om laten. Auto is technisch verder super, en betrouwbaar. Verzekering kost zowat niks ... redelijk zuinig. Goed, er zijn fijnere auto's om in rond te rijden, maar verder is het uitermate relaxed zo'n auto, zeker voor woon-werk verkeer, boodschapjes en om met de hond naar het bos te gaan.

Nou wil ik graag wel net iets meer luxe .. maar anderzijds is zo'n simpele goedkope auto eigenlijk gewoon een uitstekende keuze. ;)

Kanerr

Forumguru
@SuperBeeb Mwua, die Up was een erg goede inruil en nu staan ze nog voor een redelijk bedrag. Ik ben bang dat hij volgend jaar harder zal zakken ivm stijgende laadprijzen en MRB.

@SteGo Ja normaal heb ik dat ook hoor, ja jammer dat er nog een pitje bij is gekomen maar zie hier de twee schades; IMG_7644.jpg
Ja dan heb je er gewoon geen zin meer in, dan weer de deur spuiten, dan wel met uitwaai naar de voorscherm en achterdeur en vooral met zo een kleur ga je kleurverschil zien. Nee, dan maar lekker verder tuffen in de Polo :) Die heeft al een deukje hier en daar en er staat 450k op de klok dus die is zo goed als afgeschreven :D

Bovenaan Onderaan