BMW 430i Coupé

Topic in 'Rijimpressies' gestart door sitechris, 27-04-2021.

1. sitechris

sitechris Forumguru Donateur

The one with the big grille.

Maar ik zeg je heel eerlijk, IRL vind ik het geen lelijke auto. Heel langzaam gaat die grote grille wennen. En de techniek eronder is fenomenaal. Echt een heerlijke auto dit.

https://driveaholic.nl/rijtest-bmw-430i-coupe-2021/

2. philippe bakker

philippe bakker Forumguru Donateur

Van uitzicht vond ik de vorige generatie mooier. Nu vind ik hem TE patserig. Ik zou er zelfs niet mee mogen thuiskomen vd grote baas thuis.

sitechris vindt dit leuk.
  3. larsy

larsy Forumguru

Mooi .
    Ook in deze kleur .

4. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

De 4 al een paar keer in het echt zien rijden. Tja die grill is niet het mooiste aan de wagen maar in het echt valt het best goed mee. Ben er niet gek van maar ik zou hem er niet voor laten staan. De rest van de wagen is bijzonder knap. Knappe lijnen.

5. SuperBeeb

SuperBeeb Forumguru

Kwam m gisteren tegen, vind t echt helemaal nix.
    En dan t formaat: bijna net zo groot als mn Passat :banghead:

Kanerr vindt dit leuk.
  6. Tuner111

Tuner111 Forumguru

hier er ook al een paar gezien in rl maar de vorige was echt knapper.. een misser voor me..

7. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

De F32 is idd wat scherper in de lijnen. De G22 toont wat volwassener”. Vloeiendere lijnen, minder scherp. Met de komst van de G22is de F32 wel nu een heel stuk “ouder”.

CAE9A1D1-2EBA-4D79-99CA-05825849FC74.jpeg 7AB92ECB-A345-4765-95E6-D1D8B811647C.jpeg CECBCB1E-68C5-494D-9183-12D9DBADFF6D.jpeg

Laatst aangepast: 27-04-2021
    Kanerr vindt dit leuk.
  8. philippe bakker

philippe bakker Forumguru Donateur

Ik zou toch liever de oude willen dan de nieuwe. Wie weet zakken de prijzen vd oude

Rallye vindt dit leuk.
  9. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

De nieuwe is een heel stuk duurder geworden.denk dat momenteel de prijzen van de F32 in het begin beetje zullen stijgen (ruimte tussen de twee is nl enorm) en zal wss terug dalen wanneer er voldoende aanbod is (en dus lagere prijzen) van de nieuwe. nadeel is dan wel dat de F32 weer een stuk ouder is.

10. sitechris

Nieuwe stuurt en rijdt ook wat scherper en beter. Vorige generatie was net wat softer en meer middle of the road. Ook niet verkeerd, maar een 4-serie coupé mag best tikje pepers hebben.

11. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Ik zou hem niet van de oprit aftrappen. Laat maar komen.

12. BramVRS

BramVRS Forumguru

Niet omdat ik nu zelf een F36 heb :yeehaa:, maar ik vind het vorige model toch echt mooier. Kan totaal niet wennen aan de nieuwe neus van BMW. Begon al bij de X5 en 7 serie en nu ook deze. De nieuwe 3 serie is overigens ook niet mijn ding. Verder zullen ze ongetwijfeld allemaal super rijden daar zal geen twijfel over bestaan.

Blijft dus een kwestie van smaak...

13. MarcoO2

MarcoO2 Forumguru

Ik moet zeggen dat die dikke nieren er in het echt vele malen beter uitzien dan op de foto. Ik begin het steeds meer te waarderen ;) en al helemaal op een dikke bak zoals dit.

14. Kanerr

Kanerr Forumguru

Dat krijg je ook gewoon niet mooi op de foto. Real life is het wel leuk om te zien vind ik zelf. Maar de grille van een M3/4 is wel mooier dan de "sterren" in de 430i en de m440i

15. sitechris

Als je naar Audi en Lexus kijkt zijn de grilles nog veel massiever. Daar hoor je niemand (meer) over. Alles went.

Deel deze pagina