Bluetooth carkit van Funkwerk Dabendorf

overweg

Nieuw lid
Hoi,

De bluetooth carkit van funkwerk dabendorf, de EGO FLASH, heb ik achteraf in laten bouwen in mijn Octavia 2 ( 07-2007 ).

Dat heb ik laten doen door een gecertificeerd inbouwbedrijf.

Zijn er meer mensen die deze carkit hebben verkozen boven de parrot?

Met vriendelijke groet,
EO.
 

sels

Lid
De Ego flash lijkt mij een erg goede carkit. (Ik heb nu de Parrot 3100). Mag ik vragen waar je het schermpje hebt gemonteerd (foto?) ? Bevalt het systeem goed?

Groeten,
Hans
 

overweg

Nieuw lid
De Ego flash lijkt mij een erg goede carkit. (Ik heb nu de Parrot 3100). Mag ik vragen waar je het schermpje hebt gemonteerd (foto?) ? Bevalt het systeem goed?

Groeten,
Hans

Hallo Hans,

Het schermpje is bij mij gemonteerd in de linker onderhoek.
Het buitenste frame'pje kan er nu niet zomaar meer af.

Ik ben erg te spreken over de voice recognition. Jammer alleen dat het geluid maar uit één speaker komt. Voor zo'n bedrag had ik een mutebox erbij verwacht.

Eric.
 

FritsB

Nieuw lid
Help!
Ik heb sinds twee maanden een Octavia Combi en ook een Funkwerk Ego Flash laten inbouwen. Mooi ssyteem en ook zeer duidelijk. Mute funktie werkt goed, alleen valt het volume erg tegen, vooral tijdens het rijden. Moet telkens bij elk gesprek het volume vol open zetten om nog fatsoenlijk boven de Diesel uit te komen. Is dit geluidsprobleem bij andere ook het geval? En heeft iemand hier een oplossing voor?
 
Bovenaan Onderaan