Bluetooth carkit in combinatie met TomTom910

LST01

Nieuw lid
Gegroet eenieder,
ik wil toch aan de navigatie en ipv die paar tientjes in de zak te houden, wil ik gaan voor de TT910. Nu heeft deze een bluetooth carkit (met sms en de hele reutemeteut) maar nu heb ik ook de bluetooth carkit van skoda zelf. Vraag: is het mogelijk om beide systemen te gebruiken voor 1 telefoon? Dus de telefoon opnemen met de Skoda en de smsjes binnenkrijgen en laten voorlezen door de TT910?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

groeten
Laurens
laugh.gif

Jpoers

Lid
uhm ik denk het haast niet,
een telefoon ondersteunt meestal maar 1 gekoppeld apparaat per keer. Dus het is of je telefoon of je smsjes,

heb zelf ook een pda/telefoon, en kan alleen kiezen tussen of mijn radio als 'headset', of een bluetooth navigeer muis. kan niet allebei tegelijk.

vdijk

Lid
ik heb nog nooit gehoord dat je kunt kiezen waar het bericht (sms of telefoontje) uitkomt. het is meestal maar 1 apparaat

vdijk

Lid
nee,

de 910 is een versie die meer items heeft. Met een 910 kan je ook je telefoongesprek via de tomtom laten lopen. de 910 heeft namelijk een bluetooth verbinding.

de 710 is de basis versie met waarschijnlijk alleen de benelux

ad5000

Actief lid
Het zijn een paar verschillen, toch kan je ook handsfree bellen met de 710 en hij is 100 euro minder duur.

TT910 499,-
Kaarten van heel Europa, de VS en Canada op harde schijf: Navigatie van deur tot deur in heel Europa, de VS en Canada.

Slimme extra's: Ingebouwde Mp3-speler; 20 GB harde schijf (12 GB beschikbaar), genoeg voor duizenden muzieknummers en foto's; afstandsbediening en nog veel meer.

Duidelijk gesproken instructies, inclusief straat- en plaatsnamen: De TomTom GO 910 wordt geleverd in wel 36 talen en met meer dan 50 verschillende stemmen en kan zelfs straat- en plaatsnamen voorlezen.

Eenvoudig te bedienen: Extra breed 4” LCD-touchscreen voor een fraai design en eenvoudige bediening, letterlijk binnen handbereik.

Hands-free bellen: Is ook te gebruiken als handsfree car kit via Bluetooth®-technologie. U kunt dus bellen en gebeld worden tijdens het rijden door een simpel tikje op het scherm.

TT710 399,-
Eenvoudig te bedienen: Extra breed 4” LCD-touchscreen voor een fraai design en eenvoudige bediening, letterlijk binnen handbereik.

Hands-free bellen: Is ook te gebruiken als handsfree car kit via Bluetooth®-technologie. U kunt dus bellen en gebeld worden tijdens het rijden door een simpel tikje op het scherm.

Kaart van Europa op SD-kaart: Navigeer van deur tot deur in heel West-Europa zonder van kaart te wisselen.

Duidelijke gesproken instructies: In wel 36 talen en meer dan 50 verschillende stemmen.

Slimme extra's: iPod®-bediening, dockingstation en nog veel meer.

Bovenaan Onderaan