Blue monday

henriz

Forumguru
O als er geruild mag worden in die lijst heb ik ook nog wel een kandidaat. De Fiat Multipla.
Mijn god, wat een deprimerend uitziend stuk verdriet is dat!
cry_smile.gif

Jaren geleden stond ik in de file tussen twee van die mutanten in. Voor me serieuze horizonvervuiling en ook de achteruitkijkspiegel deed pijn aan de ogen.
Wat had ik een klote-ochtend die dag! :mad:

Canon-Eye

Donateur
Wat had ik een klote-ochtend die dag!
Snap ik niet.
Ik zou juist enorm opvrolijken van niet één, maar liefst twéé van die belachelijke dingen tegelijkertijd in beeld.
Een statistisch unicum! Zeg nou zelf, hoe groot is de kans nou helemaal dat je er überhaupt eentje tegenkomt... :D

Joske

Forumguru
Snap ik niet.
Ik zou juist enorm opvrolijken van niet één, maar liefst twéé van die belachelijke dingen tegelijkertijd in beeld.
Een statistisch unicum! Zeg nou zelf, hoe groot is de kans nou helemaal dat je er überhaupt eentje tegenkomt... :D
groter dan je denkt hoor!

:D

laagvlieger

Forumguru
Zijn ook weer uiterst praktische auto's, die Multipla's. De meest praktische auto's zien er niet uit. Zo had mijn vader in mijn opgroeitijd een Nissan Serena - waar ik nog mee heb leren rijden. Vreemd vormgegeven busje maar wat je er allemaal mee kon haha best hilarisch. Alleen al de onderwaardering waardoor het verrassingseffect des te groter was. En zo'n aparte vormgeving heeft eigenlijk altijd wel wat. Het is maar hoe je de dingen bekijkt, maar depressief worden van een auto kan ik echt niet.

Noord26

Forumguru
Nee helemaal niet. Maar ben net een uurtje thuis van het werk/huisartsenpost. Moest de eigen apotheker op zijn neus drukken dat ik al 2 dagen wacht op broodnodige maagtabletten en dat "in bestelling" geen optie is voor medicatie.. Kreeg gvd eerst de verkeerde mee zelfs. Een huismerk, terwijl de HA duidelijk voorschrijft dat ik een bepaald merk nodig heb vanwege medische noodzaak. Die kan maandag een belletje vanaf de huisartenpost verwachten! Dan denk je, eindelijk rust: weekend..!! Hmm.. not.

Ga nu ff douchen om door te gaan naar de wekelijkse dansles (wat ik al 7 jaar doe). Dan morgenvroeg om 7 uur in het zwembad liggen. Half 10 op de sportschool. Helaas verplichtingen vanuit de chronische kraakbeen ontsteking in de borstkas, waaraan de artsen niets kunnen doen als paracetamol vanwege intolerantie (icm de maagproblemen) voor ibuprofen en tramadol..

Daarna de kleine van mijn schoonbroertje ophalen welke blijft eten en slapen. Tussendoor die zaterdag en zondag erop het gehele huis brandschoon maken, want de makelaar meldde dat er kijkers kwamen voor ons huis wat te koop staat en die hadden serieuze interesse en haast. Waardoor ze alleen maandagmorgen nog konden komen kijken.

En het vrouwtje is momenteel ook aardig ziek van onze zwangerschap + griep. Dus die kan onmogelijk iets doen.

Dipje niet, maar soms kijk ik wel eens uit naar een werkweek om wat bij te komen, zeg maar.. Terwijl collega's strak staan van de drukte/stress, wat ik niet kan begrijpen, als ik zie wat ze naast hun werk nog moeten doen waarover ze vertellen naast de hond uit laten. Totdat ik ook wat vertel tegen de wat onbekendere van andere afdelingen wordt het toch akelig stil wat ze het toch 'druk' hebben. Maar ondertussen wel allerlei serie's en programma's kunnen volgen op TV en of ik het gezien heb. Wat hebben we het toch druk.. Ahum!

Welkom in de wondere wereld van de alsmaar terug lopende service in de ziektekosten. Dipje, nee- absoluut niet. Blue Friday: energie slopende hel om je gelijk (en juiste medicatie) te moeten krijgen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan