Blue Beauty

CDK

Forumguru
Dit is achteraf ingebouwd scheelt weer in de bijtelling :) vind je het mooi of niet mooi?

Ik schrok van de afwerking, het zit erg los en dit gaat in de loop der tijd alleen maar losser zitten :( Waar is het gemonteerd? Persoonlijk zou ik dit nooit accepteren en er zeker mee terug gaan....
 

vleier

Forumguru
Tsja dat doe je dus fout, degene die de troep achterin maakt die mag het bij mij ook opruimen.....
En dan heb ik het wel over eten en drinken ...
Want als we even een avondje strand pakken en de 3 dametjes nog lekker het water in geweest zijn en hierdoor de kroeskoppies vol zand zitten dan maken we er geen problemen van....
Maar eten en drinken word buiten gedaan, en indien er dus toch word gehapt en dus gemorst dan kunnen ze aan de slag...

Streng ??? misschien wel maar ze hebben hierdoor wel meer respect voor een ander zijn spullen....


Ja ik heb dat ook als regel. Helaas doet hij toch wat hij wil en hij is 16 jaar maar met een verstandelijke beperking dus ergens wil hij niet altijd even goed meewerken.
Gelukkig komt het er na een tijdje wel uit en ik heb zo een vakantie dus dan besteed ik er even de tijd en moeite aan.
 

Nohead

Actief lid
@Nohead Misschien nog kuurtje bij een gerenommeerde chipper, zodat ie beter op het gaspedaal reageert. Wat de bekleding betreft: vooral de onderkant van de hoofdsteunen zit niet strak, maar ook de rest van de stoelzittingen lijkt niet overdreven strak in het leer te zitten.

Ik schrok van de afwerking, het zit erg los en dit gaat in de loop der tijd alleen maar losser zitten :( Waar is het gemonteerd? Persoonlijk zou ik dit nooit accepteren en er zeker mee terug gaan....

Ik zal het eens nader bekijken bij de hoofdsteun was het me nog niet opgevallen. Maar bij de zit is het idd al wat losser. Is mijn 1e auto met lederen bekleding dus heb eigenlijk geen idee hoe het zich moet houden na verloop van tijd.

Het is via de dealer gegaan en na een lederinbouw partij gegaan (leasebak).

Als het echt los gaat zitten dan zal ik er nog wel even langs rijden. Maar eerlijk gezegd zal maakt het me nu niet erg uit. Over 3 jaar is de auto toch weer weg. Als het een prive auto was hadden we natuurlijk anders gereageerd ;)
 

Nohead

Actief lid
@Nohead Misschien nog kuurtje bij een gerenommeerde chipper, zodat ie beter op het gaspedaal reageert. Wat de bekleding betreft: vooral de onderkant van de hoofdsteunen zit niet strak, maar ook de rest van de stoelzittingen lijkt niet overdreven strak in het leer te zitten.

Ik weet niet of ik de leasemaatschappij hierin mee krijg :tongue:
 

Miez1

Forumguru
Mooie auto hoor! Het leerinbouw is wel een dingetje, doe je er niets mee dan zou ik wel een melding bij de LM maken dat je ontevreden bent. Als 'overmatige slijtage' een gevolg is dan ben je op voorhand ingedekt.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb de indruk dat een leasemij helemaal nergens naar kijkt, of ik heb altijd werkgevers gehad die zonder morren eventuele kosten betalen?
 

Miez1

Forumguru
Ik heb twee keer discutabele schades gehad die er bij inleveren niet op zaten. Mijn ervaring is wel dat LM contact opnemen met de werkgever om schades te verhalen. Dat is overigens niet gelukt
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb twee keer discutabele schades gehad die er bij inleveren niet op zaten.
Maak bij inleveren in aanwezigheid van degene die hem inneemt een serie foto's - als het even kan in RAW formaat want daar zijn achteraf zeer veel meer details uit te halen dan wanneer de camera ze meteen comprimeert naar jpg (comprimeren is data overboord gooien).

Als je een laptop of zo bij je hebt, laat terplaatse een kopie van de fotobestanden achter (op een usb-stickje of dvd, net wat het makkelijkst is qua beschikbare apparatuur).

Na dit alles beginnen ze er waarschijnlijk al niet eens meer aan een poging om je een niet-aanwezige schade aan te smeren.
Maar mochten ze dat toch nog willen proberen, dan heb je behoorlijk overtuigend tegenbewijs. Zorg wel dat datum en tijd op de camera correct zijn ingesteld. Datum/tijd in beeld kan, maar die kunnen in beeld juist de cleane aanblik van de auto verstoren. Het is bovendien niet nodig want die gegevens zitten ook al ingebed in de exifdata van de fotobestanden. Daar kunnen ze wel uit verwijderd worden, maar dat is op zichzelf al verdacht; in vergelijking met de originelen vallen ze al snel door de mand.
 

B.Stuurder

Forumguru
Zijn in mijn opinie wel de mooiste MAK velgen. Lijken wel wat op mijn velgen, al zijn die natuurlijk véél mooier :tongue::maakmegek:
 
Bovenaan Onderaan