CDK
Forumguru
Dit is achteraf ingebouwd scheelt weer in de bijtellingvind je het mooi of niet mooi?
Ik schrok van de afwerking, het zit erg los en dit gaat in de loop der tijd alleen maar losser zitten

Dit is achteraf ingebouwd scheelt weer in de bijtellingvind je het mooi of niet mooi?
Tsja dat doe je dus fout, degene die de troep achterin maakt die mag het bij mij ook opruimen.....
En dan heb ik het wel over eten en drinken ...
Want als we even een avondje strand pakken en de 3 dametjes nog lekker het water in geweest zijn en hierdoor de kroeskoppies vol zand zitten dan maken we er geen problemen van....
Maar eten en drinken word buiten gedaan, en indien er dus toch word gehapt en dus gemorst dan kunnen ze aan de slag...
Streng ??? misschien wel maar ze hebben hierdoor wel meer respect voor een ander zijn spullen....
@Nohead Misschien nog kuurtje bij een gerenommeerde chipper, zodat ie beter op het gaspedaal reageert. Wat de bekleding betreft: vooral de onderkant van de hoofdsteunen zit niet strak, maar ook de rest van de stoelzittingen lijkt niet overdreven strak in het leer te zitten.
Ik schrok van de afwerking, het zit erg los en dit gaat in de loop der tijd alleen maar losser zittenWaar is het gemonteerd? Persoonlijk zou ik dit nooit accepteren en er zeker mee terug gaan....
@Nohead Misschien nog kuurtje bij een gerenommeerde chipper, zodat ie beter op het gaspedaal reageert. Wat de bekleding betreft: vooral de onderkant van de hoofdsteunen zit niet strak, maar ook de rest van de stoelzittingen lijkt niet overdreven strak in het leer te zitten.
Ik weet niet of ik de leasemaatschappij hierin mee krijg![]()
Maak bij inleveren in aanwezigheid van degene die hem inneemt een serie foto's - als het even kan in RAW formaat want daar zijn achteraf zeer veel meer details uit te halen dan wanneer de camera ze meteen comprimeert naar jpg (comprimeren is data overboord gooien).Ik heb twee keer discutabele schades gehad die er bij inleveren niet op zaten.