B.Stuurder
Forumguru
Absoluut onder een suv
Absoluut onder een suv

Een bril ?Ja, ik dacht laatst al, ik mis toch iets![]()

Je vrouw was weg gelopen van je..??Ja, ik dacht laatst al, ik mis toch iets![]()

Daar zit mijn ego al in @leon-cupraWaarom een zonnebrilhouder plaatsen als er 1 in het midden zit?of is dit vakje te klein voor jouw bril?

Die handvaten komen van pas om in en uit de auto geraken als je 100 kg + bent. Maar ja er zijn er hier die hun benen zelfs op hun dashboard kunnen leggen dus die gebruiken die handvaten nietDaar zit mijn ego al in @leon-cupra
Nee, als je een panoramadak hebt, vervalt de zonnebrilhouder. Dus dan heb je niks om je zonnebril in te doen. En dat handvat aan de bestuurderszijde daar heb ik niks aan, meestal heb ik twee handen aan het stuur![]()

@B.Stuurder
ik heb je topic doorlezen en ben zeer gecharmeerd door de veranderingen die je aan de wagen doorgevoerd hebt, het resultaat mag er zeker en vast wezen. Zelfs wel uniek te noemen! Echter uniek is daarom niet altijd mooi, en daarmee doel ik op het leder, ondanks het zeer mooie verhaal dat er achter schuil gaat vind ik het niet mooi. Het wit, met antraciet en blauw matcht in mijn ogen niet.
De zwarte accenten, de velgen en dat icm de lakkleur (waar ik soms spijt van heb dat ik dat ook niet genomen hebt ipv metal grey) maken er een zeer fraaie bolide van
Ik blijf je topic en bijhorende aanpassingen aan de wagen volgen,
veel rijplezier toegewenst met de Bekijk bijlage 56332

.
. Jij zegt in feite ook dat je soms spijt hebt dat je niet voor deze lakkleur hebt gekozen, waarschijnlijk omdat je "bang" was wat mensen er van zouden vinden? Maar mensen vinden altijd ergens iets van en vaak ook negatief uit jaloezie geboren hoor al zullen ze dat nooit toegeven.

.

de eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat het mijn wederhelft was die het blauw niet zag zitten.. Echter op dat moment was er eigenlijk weinig "tijd" voor discussie, ik heb de wagen samengesteld op 3 dagen tijd. Op dat moment zijn er dan ook veilige keuzes gemaakt zodat de wagen 8 weken later geproduceerd en geleverd kon zijn. De mensen die hier al wat langer op het forum komen weten wat er in juni 2014 gebeurd is en begrijpen waarom het destijds wat sneller moest gaan. De gevolgen van toen draag ik jammer genoeg ook nog steeds mee, voor de rest van mijn leven, maar daar ga ik nu niet over uitweiden en al zeker niet in jouw topic. Jij zegt in feite ook dat je soms spijt hebt dat je niet voor deze lakkleur hebt gekozen, waarschijnlijk omdat je "bang" was wat mensen er van zouden vinden?
.