Black package nieuw?

xplain

Forumguru
Kuierend door de configurator met het oog op een nieuwe lease stootte mijn oog ineens op de BLACK PACKAGE optie, waarmee je alle chrome onderdelen in het zwart krijgt. Is dit nieuw? Er zitten dan wel ineens de LED matrix koplampen bij en je hoort er in BE ook ineens de elektrische opening en sluiting van het kofferdeksel en afdekking kofferruimte met automatische opening bij te pakken. Al bij al toch een dure optie dan.

upload_2021-8-2_15-8-18.png

De optie kost evenveel voor de Clever+ (de vroegere Style) als bij de Clever (de vroegere Ambition) terwijl die laatste sowieso al minder chrome onderdelen heeft, waaronder de dakrails en details in de voorbumper. Just my two cents ‍♂️

Bijlagen

• upload_2021-8-2_14-56-2.png
    upload_2021-8-2_14-56-2.png
    322,2 KB · Weergaven: 32

TB404

Actief lid
Het zwarte dat de Sportline al had ipv chroom. Dus het is niet perse iets nieuws maar nu anders verkapt als optie. En blijkbaar hebben ze de lampenoptie er ook maar in gestopt :)

xplain

Forumguru
Ik snap het wel een beetje. M'n vriendin vindt de zetels van de Sportline marginaal dus dan zou dit een mooie tussenoplossing kunnen zijn :-)

TB404

Actief lid
Je vriendin kan toch gewoon het behang in de gang van het huis kiezen. Als ze het maar een klein voordeel vindt, vindt ze het dus ook geen nadeel toch :)?

leon-cupra

Forumguru
Laat jouw vriendin maar eens in die marginale stoelen zitten … dat marginaal zal snel over zijn. Zien er niet alleen knap uit maar zitten dan ook nog eens fantastisch. (Zelf ook nog gehad in mijn O3RS)

Bovenaan Onderaan