black magic combi

bwman

Lid
heb sinds een weekje of twee mijn octavia combi binnen niet nieuw gekocht maar toch bijna nieuw, tis eentje van 12/2005 met een paar opties en ik vraag mij af waarom ik niet eerder ben overgestapt naar dit model, hij ziet er prachtig uit hij rijd als een trein en plaats in overvloed, kortom twas liefde op het eerste gezicht :2133: :grin:

bwman

Lid
tis een 1.9 tdi (diesel) ambiente uitvoering met climatronic automatische airco, middenconsole stream radio, en een zalige zwarte kleur ;)

cvegreen

Forumguru
Oei , ik dacht dat ik hierop al gereageerd had , blijkbaar niet .
Bij deze , welkom hier op het forum . Zwart is inderdaad een mooi diep zwart , die heel mooi glanst als hij net gewassen is . Skoda's zijn gewoonweg het mooist in het zwart , al moet ik toegeven als ik een nieuwe zou kopen dat het geen zwarte meer zou zijn. Ik wens je in ieder geval heel veel plezier met je skoda.

bwman

Lid
vind da poetsen ni erg, maar da vuilworden nadien ;) tis trouwens mijn tweede zwarte, heb nog een zwarte passat gehad, kan r ni aan doen vind zwart het mooist.

___JC___

Forumguru
Zwart is mooi als het schoon is. Helaas zie je ALLES erop. Voor mij ook geen zwarte meer hierna.

cvegreen

Forumguru
De reden waarom ik liefst geen zwarte meer zou willen is omwille van het vele poetsen en je hij is nooit lang mooi. Pas gewassen is het echt waar het mooiste wat je je kan voorstellen , maar na een paar uur (soms) zie je het niet meer dat hij gewassen is geweest . Dat is de reden waarom geen zwarte liefst meer. Maar ja hij is en blijft het mooist in zwart.

Roel

Lid
Alle argumenten komen bekend voor. Ik ben niet zo'n poetser, dus van dichtbij zie je inderdaad goed hoe vies de auto is. Maar des te mooier is het als de auto weer strak in de lak staat en je er weer een dag van kunt genieten (zolang het niet regent of stuifmeel naar beneden valt). Hoe dan ook, mijn volgende auto wordt weer een zwarte (of storm blue....).

TL@

Forumguru
Ik zou ook geen zwarte genomen als er een andere mooie op de O2 leverbaar was. Maar door die lelijke zwarte stootdingen is er geen enkele andere kleur die in aanmerking komt. Anders had het een rode geworden.

Bovenaan Onderaan