Black III - '14 Skoda Octavia III GL BL Combi - nieuw!

BlackIII

Actief lid
Dat staat idd nog wel op de planning, maar daarvoor wil ik eerst m'n huidige auto (volvo v40 2.0T uit 2001) verkocht hebben :)
 

BlackIII

Actief lid
Update....

Plastidip bleef niet goed zitten...
Zelfs 7laagjes spuiten was blijkbaar niet genoeg

:cry:

Na 1 week: de zwarte coating op de gril kwam al in aardig grote delen los, ook greenline badge aan de voorkant werd al chroom op 2 hoekjes
Na 1 maand: Skoda letters, hierbij kwam de zwarte 'S' los in de wasstraat
Na 2 maanden: Toch de overige zwarte coating vd letters eraf getrokken, kwamen steeds meer chromen hoekjes tevoorschijn, ook het logo achter maar weer in oude glorie hersteld
Na 3 maanden: het logo voor begint nu chromen accenten te krijgen, dus zal binnenkort ook weer 'normaal' zijn.


Plan B:
- zwarte gril omlijsting aanschaffen en monteren
- Letters achter laten verwijderen(?)

Plan B (fase II)
- verlagen met Eibach
- spacers (?)
 

NewO3

Forumguru
Nooit geloofd in Plastidip. Koop gewoon zwarte logo's en een zwarte gril omlijsting bij bijv superskoda en die letters heb je in 15 min verwijderd met een flosdraad en sticker verwijderaar voor de lijm resten. Wel even naspoelen met shampoo. Iemand had mij al geholpen door een letter eraf te trekken Nu ook alle letters eraf en meteen luxe kenteken geplaatst. Nog even reclame van kentekenhouder verwijderen met schuursponsje... (veeg je er zo af) ImageUploadedByTapatalk1428696312.946609.jpg
 
Laatst bewerkt:

kansberg

Forumguru
Mooie fotoshop, en een fraai daadwerkelijk resultaat! Mag ik zo vrij zijn om te vragen met welk programma je 'shopt' en of je dit professioneel, dan wel hobbymatig uitoefent?
 

kansberg

Forumguru
@NewO3 : Leuk! Het is al jaren de eerste handeling die ik direct na aanschaf van een andere auto doe: kentekenplaathouders zonder tekstrand en 'luxe' kentekenplaten. Dat laatste omdat ik het gewoon mooi vind en dat eerste vooral om niet aangesproken te worden door klanten waar ik een auto gekocht heb. Ik werk in 'de branche' en de broodnijd is, zeker heden ten dage, hoog. Daar wil ik geen discussie over ;)
 

BlackIII

Actief lid
Na jaren weer een update.... :dankje:

Had in middels inderdaad de zwarte sierlijst gemonteerd. Uit eindelijk pas afgelopen jaar gedaan, maar was best makkelijk zelf te doen en wat maakt dat een verschil!!! Ziet er in Black Magic ook direct netter uit.
Plasti-dip is leuk voor even maar laat op de scherpe randjes van de grille lijst wel snel los!

Maar goed, de mededeling is dat m’n grote ruime vriend komende week weer ingeleverd gaat worden. De wagen heeft zijn 4 dienstjaren nu naar grote tevredenheid volbracht, dus is het tijd voor vervanging.
(Heb trouwens de zwarte grille lijst daarom nu te koop staan, zie verkoop topic, want voor inlevering gaat de Chrome versie er namelijk weer op)

De nieuwe leasewagen is niet opnieuw een Skoda geworden. Vond de facelift octavia niet mooi en ook ben ik niet zo van de SUV’s. De Superb was nog zeker een optie, tot dat m’n hart gestolen werd...

De vervanger wordt een Alfa Romeo Giulia met een zeer krachtige 2.2 JTDM motor in Super uitvoering. Met tal van mooie goodies! Had een buitenkansje, want eigenlijk was een Giulia echt ver buiten bereik. Maar met veel praten en puzzelen is het toch gelukt!
Komende vrijdag 4 januari mag ik hem op halen :itwasntme:
 

BlackIII

Actief lid
Veel plezier en veilige kilometers in de Alfa!
Tot ziens hier?!
Prettige en veilige jaarwisseling.

Dankjewel Peter! Ik hou het zo nu en dan wel een beetje in de gaten hier ;)
Jij ook een fijne jaarwisseling!

Gefeliciteerd met je Alfa!! Super mooi zo'n Giulia. :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Ja hij is echt wel gaaf. Na een eerste proefrit was ik direct verkocht! Zal wel foto's plaatsen als ik hem heb ontvangen :)
 
Bovenaan Onderaan