Black Edition

Darkside

Forumguru
Mag wel naar nederland komen

kf63j7.png

met gratis Turinis
 

peterrapid

Forumguru
Yummie, Engelsen hebben smaak maar kan je hier ook samenstellen, lichtpakket, Turini, Black line pakket en wa extra centen en je moet niet onderdoen voor die Engelsen
 

030

Forumguru
Kortom een instapper Octavia met gratis Turini's? Dat moet je hier toch ook wel klaar kunnen spelen?
 

peterrapid

Forumguru
In België heb je het sportpakket waar de Turini en zwarte afwerking zit, dus enkel nog het lichtpakket ... yep moet goed te doen zijn met een instapper. Slim gezien @030
 

s-line

Forumguru
Wordt op zich nogal minderwaardig gedaan over een instapper hier heb ik het idee, maar ik vind hem er zo een stuk gaver uitzien als een "elegance" met al dat bling chrome!
En als je er een aantal nodige optie's, die je zelf belangrijk vind, bij besteld heb je een heel gaaf karretje!:jaja:
 

030

Forumguru
Waar zit die minderwaardigheid hem in? Als er iemand geen fan van glimmers is, ben ik het wel.
 

rudolfi

Forumguru
Vind de glimmers afhankelijk van kleur en type auto. Vind het bij de O3 combi heel mooi staan. Maar bij de nieuwe Leon weer niet. Ook zou ik bij een witte of RS blauwe geen glimmers bested hebben. Maar ja dat is natuurlijk ieder voor zich.

Deze black edition mogen ze komen brengen, maar mn eigen O3 in Topaz Brown zou ik persoonlijk niet zonder glimmers willen hebben.
 
Laatst bewerkt:

Badnews

Senior Member
Ik heb een black versie van de passat gehad (waren er niet zo heel veel van, dus toch beetje bijzonder) en heb nu de chrome dingen erbij. De auto lijkt een stuk groter met chrome bij de ramen, helemaal zwart (zoals de passat was, alleen het logo aan de voorkant was chrome (helaas)) maakt een auto kleiner als je ernaar kijken.

zelf vind ik de O3 met beetje chrome accenten mooier dan zonder, bij andere autos is pure black weer mooier. Veel hangt van de lijntjes van de auto af, sportievere autos staat het vaak mooier. Het is puur persoonlijk.
 

Darkside

Forumguru
Vindt persoonlijk chrome wel een chique uitstraling hebben. En afhankelijk wat voor soort auto je neemt past het er bij. Zelf wil ik wel graag de chromen accenten op mijn EBL hebben.
Maar als ik een RS zou nemen dan hoeft het weer niet.
En ik zou nooit een witte greenline bestellen. Maar een witte 1.8 TSI met zwarte accenten weer wel.
 
Bovenaan Onderaan