Binnenverlichting LEDs van Superskoda

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Thanks voor de service, en dit is gewoon in een keer goed !
Trouwens je hebt nog een vaste hand mogen we wel zeggen.
Maar als de Yeti er is en de winstuitkering is binnen ( jaja in de resessietijd ) dan gaan we eens kijken wat superskoda kan betekenen in deze voor mij.

rcFred

Senior Member
Bedankt voor het plaatsen van de foto`s, ik heb een aantal maanden geleden een bestelling gedaan bij Superskoda en zat te twijfelen of ik ook de LEDjes zou bestellen voor in de "hemel". Nu ik jouw foto`s zo zie vind ik het voor mezelf toch te fel. De LEDjes voor in de achterbak kan ik aanbevelen, ik kan alles vinden ;)

Hetzer

Forumguru
Erg mooi , die led-verlichting!!!!!!,
Ik zit er nu ook aan te denken om ze aan te schaffen.

( foto's zijn inderdaad ook fantastisch gemaakt)

EdK

Forumguru
Wat betreft die kwaliteit van de foto´s zou je haast gaan vragen of er geen prijslijst kan komen met prijzen voor het maken van zulks prachtige foto´s van je wagen.
Sommige kunnen zo de folder van de dealer in !
En dat is geen geslijm

Jochie

Lid
Ook hier heel tevreden van Superskoda. Ik heb mijn led's voor binnen wel ergens anders gekocht, (deboled.nl) en deze werken prima. Ik had ze ook voor in het koffer besteld, deze gingen er wel in, maar maakte geen contact.
Dus bij Superskoda een volledige nieuwe set besteld met de houder en al en deze werken prima. Een heel verbetering. De lampen van Deboled in het interieur schijnen volgens mij wel niet zo fel als deze van de Roomster hier.

EdK

Forumguru
En ik er steeds vanuit gegaan dat deze ook bij de Yeti stonden,dus vanmorgen ff kijken en niet vinden
Ze staat dus wel bij de RR, maar nu de vraag aan jou CH , passen ze ook in de unit van de Yeti ?
Want dan bestel ik ze wel vanaf de RR onderdelen voor de Yeti !
Maar begin namelijk te twijfelen of ze nu wel gaan passen .....
Verneem graag een antwoord van je.

Captain Hook

Forumguru
@EdK: dat weet ik toch niet, of ze passen?
Ik heb geen Yeti... :winkie:

Zou gewoon wachten totdat je de Yeti hebt en dan kijken hoe die plafondunit er uit ziet. Of bij iemand anders checken c.q. bij de garage.

EdK

Forumguru
Captain Hook: Je weet het nooit ondanks dat je geen Yeti hebt ( ik ook niet hoor :) )
Maar kon wezen dat het jou misschien wel was opgevallen tijdens je dealer bezoeken !
Want volgens mij heb jij een scherp oog voor detail ! of vergis ik me nu ?:smirk:
Dus vandaar me vraagstelling

Jochie

Lid
Hier even foto's gemaakt met de Led's van superskoda in de Octavia.
Binnenverlichting kwam van bij Deboled.

Bijlagen

• Interieur 1.jpg
    Interieur 1.jpg
    14,6 KB · Weergaven: 123
  • Interieur 2.jpg
    Interieur 2.jpg
    13,8 KB · Weergaven: 115
  • Interieur 3.jpg
    Interieur 3.jpg
    13,5 KB · Weergaven: 116

michelover

Forumguru
@Jochie welk model en type lampjes heb je bij deboled besteld?
Neem aan dat je geen fout melding hierdoor krijgt?
Staat wel erg mooi :xyxthumbs:

Captain Hook

Forumguru
Maar kon wezen dat het jou misschien wel was opgevallen tijdens je dealer bezoeken !
Niet tijdens het bezoek aan de dealer, wel als ik de Yeti folder doorkijk...

Er zitten in de Yeti (tenminste die met een pano-dak) twee kleine plafondunits aan zijkanten in het plafond. Die lijken verdacht veel op wat VAG al jaaaaren gebruikt.

Volgens het Yeti handboek wordt er OF een W5W OF een C5W lampje gebruikt. Voor beiden kun je bij hypercolor een vervanging bestellen. Hoeveel ruimte er precies is binnen dat blokje, valt vanaf een folderfoto natuurlijk moeilijk te zeggen. Afhankelijk van de gewenste hoeveelheid licht zou je voor de 'turbo' of de gewone uitvoeringen kunnen kiezen.

EdK

Forumguru
CH, ik ga wel wachten tot ik de bolide voor de deur heb staan en hierna alles eens op gemak bekijken en bestellen
Heb nu het gevoel dat als ik al ga bestellen dat ik straks lampen heb die ik niet nodig heb !
Maar hoop dat ik van je ervaring gebruik mag maken als het zover is !

Jochie

Lid
@Michelover: Voor de binnenverlichting heb ik het volgende besteld bij Deboled.
2x T10 LED 2st Stadslicht xenon (10058)
1x Auto LED Festoon Canbus 42mm (1st) xenon wit (10146)

Ik had deze 2x besteld, maar voor de achterste unit heb je dit niet nodig. daar heb je alleen nog de Auto LED Festoon nodig. toch bij een Octavia II FL.

En ik heb nog geen foutmeldingen gekregen.
Voor de unit in het koffer heb ik deze besteld op superskoda. Die complete dus. Ik had ook lampjes hiervoor besteld en die moest je dan in de originele houder plaatsen. Die maakten echter geen contact. Ik heb toen een beetje geplooid om het toch erin te krijgen, maar toen is er ergens kortsluiting geweest en heb ik een zekering moeten vervangen.
Dus nu de led met houder besteld en dit werkt super. Echt een heel goede verlichting.

michelover

Forumguru
@Jochie bedankt ga ik mee aan het werk en dan even kijken of ik het in de Superb ook aan de praat krijg zonder foutmeldingen.

Captain Hook

Forumguru
Volgens mij zit er op binnenverlichting geen CAN-bus check (in ieder geval niet in de Roomster/Fabia).

Is eenvoudig te testen: haal een plafondlampje eruit en kijk of je een foutmelding krijgt als je de sleutel omdraait

D

Deleted member 1943

ik heb ledverlichting in me interieur. de drie lampjes (twee stekertjes en zo;n buisje) doen het prima en heb geen last van meldingen in de auto.
Dit geld trouwens ook voor me kentekenplaat verlichting. hier zit ook led in en ook geen problemen.

D

Deleted member 1943

dat zou goed kunne kloppen jah:smirk: ff niet opgelet :tongue:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan