Binnen verlichting achterbank

Tomvw

Lid
ik heb een probleem dat er geen binnenverlichting bij de achterbank zit. Zijn er versies die dit wel hebben en waar zit de lamp dan liefst foto's?
het is namelijk wel makkelijk met kinderen.
alvast bedankt

Canon-Eye

Forumguru
ik heb een probleem dat er geen binnenverlichting bij de achterbank zit.
Dat viel mij ook een beetje tegen toen ik uit mijn laatste dienstauto (een O2C) overstapte in de huidige F2C, die verder toch behoorlijk compleet is gemaakt.
Maar ja, op zeer incidenteel een paar kleinkinderen na (en die dan weer zelden of nooit bij duisternis) heb ik nooit kinderen achterin en zodoende is het probleem niet onoverkomelijk gebleken.

Canon-Eye

Forumguru
Ik had het ook wel handig gevonden.
Maar om het erin te maken is me - althans t.o.v. het nut voor mij - veel te veel moeite...

Spierings

Forumguru
Mijn Fabia hatchback van 2011 heeft gewoon een lampje midden in de hemel voor de achterbank.... Dacht dat het standaard was, maar blijkbaar niet..

Laatst bewerkt:

Niels83

Forumguru
Ik heb er wel echt lanst van als ik de kleine in en uit de auto haal als het donker is.

Ik heb 2 setjes fiets verlichting bij action gekocht en deze om de handgreep gekneld. Even aanklikken en klaar. Kost je 2 euro. Geven voldoende licht..

bicycle_gear_fietsverlichting_en_reflector_set_led_rood_wit_130782.jpg

Cordoba

Forumguru
Mijn F1 had het ook niet, en ik heb aan de hand van een how-to van een bekende zelf boven ieder achterportier een lampje ingebouwd. De how-to was voor een Seat Ibiza ST, maar deze is in deze zo gelijkwaardig dat ik dezelfde procedure heb gevolgd. In de praktijk heb ik meestal maar één achterlampje wat ik net als het lampje voor op de portieren laat schakelen maar indien gewenst hoef ik alleen de schakelaar op het lampje om te zetten om beide achterlampjes mee te laten schakelen. De how-to staat op Seat-Online, en het belangrijkste bij de plaatsbepaling van het lampje is dat je voldoende ruimte hebt achter de hemel. Door met een speld door de stof van het hemeltje te prikken (en in de juiste richting) kun je bepalen waar je de lampjes kunt plaatsen. Ik zal het linkje naar de how-to zo nog even toevoegen.

Linkje je moet waarschijnlijk wel even registreren om daar te kunnen lezen in betreffende forumdeel.

Bovenaan Onderaan