Bijzondere Skoda Octavia's gespot (op Internet)

Miez1

Forumguru
Je merkt heel snel wanneer je niet op een lijn met ze zit, collegae, vrienden, kennissen, 'so called' vrienden voor wat betreft autosmaak/kennis. Scheelt wel weer, kun je het over andere belangrijke dingen hebben.....(kom maar op:D)
 

dirkkroneman

Forumguru
Mwah kan prima zonder collega's hoor, zeker zonder een aantal specifieke collega's :tongue: Echter zijn er ook een aantal collega's die ik liever niet zou zien gaan. Bij ons op het DC is het meestal erg gezellig en wordt er ook genoeg (ook op de werkvloer) gegeind. En dan maakt het niks uit bij welke vervoerder je rijdt :D
 

ertromp

Forumguru
Deze vind ik persoonlijk goed aangepakt:

Mimonske_valky_2009.jpg

octavia-tuning.jpg

Skoda-Octavia-tuning-cup-cz_3.jpg

Let op zo'n geel detail als bij de benzinedop. Daar gaat een werk inzitten of zelfs die gele dempers van de kofferdeksel.
Het motorcompartiment nog niet eens noemende. Wat een werk is daar in gaan zitten
Zelfs de wielkasten zijn geel gespoten.
Tja het moeten maar je kleuren zijn maar ik vind het persoonlijk met zorg aangepakt. Als je iets doet: doe het dan ook goed :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Miez1

Forumguru
Zorg is er aan besteed en geld ook maar niet 'my cup of tea'. En dan heeft de ontwerper zoveel zorg besteed aan de auto en dan kijk je een keer goed naar de koplampen, die doen afbreuk aan het geheel :banghead:

alles gute!

Miez
 

Skodatek1

Forumguru
10369051_10152485412224269_4954101944074804093_o.jpg
 
Bovenaan Onderaan