Bijna...

Mark

Banned
...en ik ben de gelukkige bezitter van een Roomster.
Nog een paar handtekeningen zetten, papieren in orde brengen en dan de wagen in ontvangst nemen.
Omdat het een stockwagen is zit ik ook niet met levertijden.
Type;
Roomster modeljaar 2007, Ambiente.
Tdi 1.4 51kw/70pk
Black Magic Metallic
Extra's;
2 kleurig dashboard
Middensteun
Style pakket
Radio Dance
Drempel beschermers
Trekhaak

Van de Fabia was/ben ik zeer tevreden, is één van de beste wagens die ik al gehad heb maar een minpuntje dat de laatste maanden de kop opsteekt is het gebrek aan kofferruimte.
Toen ik een goed bod kreeg heb ik de stap genomen om over te stappen naar deze Roomster die in deze afwerking er wel echt heel knap uitziet.

Ps; zijn er nog al Roomster rijders hier of ben ik de éérste?
 

Jpoers

Lid
neeh volgens mij ben je niet de eerste, misschien wel de eerste die hm daadwerkelijk rijdt. Geloof dat Boet al eerder aangekondigd had er eentje besteld te hebben.

In iedergeval fijne kilometers, wanneer kan je de roomster echt ontvangen? En wanneer kunnen we de foto's waarnemen?
 

DJNeO

Actief lid
die man van de reclame is toch de eerste? hij geeft vervolgens een uitgebreid verslag over de stofzuiger...
wink.gif


(kreeg stomtoevallig eergisteren de opmerking "wat voor een stofzuiger heb jij??"
yeah.gif
worshippy.gif
)

Maar van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
 

Boet

Actief lid
He Mark! Dan zou je best wel eens de allereerste kunnen zijn. Gefeliciteerd man!

De mijne komt -hopelijk- eind december. Heb hem een maand geleden besteld.

Ik sluit me bij de rest aan...FOTO'S !
yeah.gif
 

Mark

Banned
Boet,

Welke versie heb jij genomen?
De mijne heb ik nu vrijdag, is het voordeel van een stock/showroom wagen, dus kan in het weekend lekker gaan rijden.
Vandaag de laatste papieren in orde gebracht.
Vanaf dat ik hem heb plaats ik foto's, nog even geduld!
 

Boet

Actief lid
Mark, ik heb gekozen voor de 1.9 TDi in Sport-uitvoering. Flamencorood met zwart interieur. Met een beetje mazzel heb ik dit jaar een leuk kerstcadeau...goeie kans dat ik een paar dagen van huis ben...lekker rondrijden
1761.gif
 

Mark

Banned
Boet, ik hoop ook voor U dat je de wagen rond de kerst hebt.
Ik heb hem sinds vrijdag avond en ben er zeer tevreden van, is gewoon een prachtwagen.
Foto's zijn ook geplaats in de fotogalerij.
Foto's zijn wel genomen met een gsm camera dus de kwaliteit is niet perfect.
 

Boet

Actief lid
Nou Mark. Da's niet echt een straf om te zien!
super.gif


Best leuk ook; dat tweekleurige interieur in combi met het donkere uiterlijk. Echt een fraaie bak!
 
Bovenaan Onderaan