Bijna besteld: O2 1.2TSI Elegance

deusjevo

Forumguru
Met als extra's:

  • Parking distance control voor en achter
  • Reservewiel
  • Trekhaak met 13 polige Jaeger stekker
  • SunSet achter
  • Metallic lak (Black magic pearl of Anthracite Grey)
  • Scheidingsnet ex fabriek achterbak, dus niet het hondenrek van de dealer.
  • Rokerspakket (ben net gestopt maar je weet nooit... :945:)
  • Multifunctioneel 4-spaaks stuurwiel
  • Lichtmetalen velgen 7,0J x 17" "Pegasus"
Nog aan het denken over het Sport-pakket Dynamic maar vrees dat ik dan elke dag bij de tandarts zit met dat sportonderstel icm met de 17" wielen.
Verder moet er zo af en toe nog een caravan achter, volgens mij gaat dat niet werken met het sportonderstel? :confused:
Verder vervalt dan het Multifunctioneel 4-spaaks stuurwiel voor een niet multifunctioneel lederen 3-spaaks sportstuur? :confused:

Ook nog twijfelgevalletje: Mobile device interface, aansluiting voor externe media-opslag.

Telefooninbouw gaat geheel via leasemaatschappij dus wellicht bestellen die er nog Bluetooth handsfree carkitvoorbereiding bij.

Navigatie wil ik niet daar ik Tom-Tom een mooier, goedkoper en multi inzetbaar systeem vind dit in tegenstelling tot de Amundsen of Columbus.
Daarom dus ook niet gekozen voor een Businessline maar een aangeklede Elegance.

Effe laten bezinken over het weekend. :bye:
 
En deusjevo ben je er al uit wat het precies gaat worden.

Ik kan wel zeggen het zijn super fijne auto's om mee te rijden ook voor de langere ritten er comfortabel.

Suc6 met je keuze.

Gr Andre
 

deusjevo

Forumguru
  • Parking distance control voor en achter
  • Reservewiel
  • Extra hoge Bosal trekhaak met wegklapbare 13 polige Jaeger stekker
  • SunSet achter
  • Metallic lak (Anthracite Grey)
  • Lichtmetalen velgen 7,0J x 17" "Pegasus"
  • Dynamic sport-pakket met sportstoelen, sportonderstel, dynamic zilveren bekleding, 3 spaaks sportstuur
  • Winterbanden service
  • Parrot via werkgever
Zo wordt hij waarschijnlijk, heb nog wat budget over voor kleine dingetjes maar vind het wel prima zo.
Geen budget meer voor DSG, zou ten koste gaan van uitvoering hierboven.
Fiscale prijs wordt 25.100 euro en 0 centjes, duurste auto die ik ooit besteld heb... :489:

Maandag maar even op de knop "maak keuze definitief" drukken.:super:
 

Rallye

Forumguru
@deusjevo: mag ik je nog de verhoogde laadvloer aanraden (als je een Combi bestelt)? Kun je alle losse rommel kwijt en het in de kofferruimte laden van de boodschappen gaat veel beter omdat je niet over de drempel heen hoeft te tillen.
 

deusjevo

Forumguru
Ja, heb wel gekeken naar die laadvloer maar voor m'n werk gaan er kisten achterin de bak en die gaan er vervolgens niet snel meer uit.
Het is niet mogelijk "effe snel" wat onder dat verhoogde deel te pakken.
Dan benut ik liever de gehele ruimte tot boven.

Denk er nog wel over dat Sunset glas te laten en hiervoor losse zonwering (sonnyboys of zoiets?) voor de achterdeuren en zijruiten te nemen.
Zie net dat een setje van Skoda 300 euro kost in totaal.
Is er veel kwaliteitsverschil tussen origineel Skoda en Sonnyboys eigenlijk :icon_smile_question

Kan ik aan het einde van de lease ook weer op Marktplaats, Speurders of dit forum te koop zetten. :super:
 

Tallguy

Forumguru
Alsnog verplaatst naar Mijn Auto. Dat gaat nl over bestelde (of in dit geval bijna bestelde) auto's etc...
 

deusjevo

Forumguru
Hij is besteld!

Bestelling is de mailbox uit, nu nog wachten op goedkeuring door wagenparkbeheerderes !

Dit is 'm geworden:
  • Parking distance control voor en achter
  • Reservewiel
  • Extra hoge Bosal trekhaak met wegklapbare 13 polige Jaeger stekker
  • SunSet achter
  • Metallic lak (Black Magic Pearl)
  • Lichtmetalen velgen 7,0J x 17" "Pegasus"
  • Dynamic sport-pakket met sportstoelen, sportonderstel, dynamic zilveren bekleding, 3 spaaks sportstuur
  • Winterbanden service
  • Parrot via werkgever
 

deusjevo

Forumguru
Levering 25 oktober!

Levering wordt 25 oktober. :aangenaam:

Bestelling was volgens mij 2e week augustus pas weg bij Arval dus levertijd ca 11 weken.

Foto's volgen :489:
 
Bovenaan Onderaan