bijna aan de superb :)

Vrijdag is het dan zo ver. Na een relatief korte wachttijd, ivm voorraadauto en snel handelen leasemaatschapij wordt 1 maand na bestellen mijn skoda superb combi amb bl mocca brown afgeleverd. Zijn er zaken waar jullie specifiek op letten bij aflevering? ik zal uiteraard even checken of er wel een paraplu in zit in het portier :). Verder nog specifieke zaken?
 

AGTon

Forumguru
Ik lees hier vaak dingen over de transsportbeveiliging :) Maar voor de rest lekker genieten van je nieuwe wagen.
 

E10

Nieuw lid
Transportbeveiliging moet opvallen. Auto staat dan 'hoger op de poten' en er hangt een rood label aan de binnenspiegel. Zelf ben ik ook aan het wachten op een Superb Combi. Nog een week of twee...
 
er viel weinig te kiezen aangezien hij al in de showroom stond :) maar het was eigenlijk ook wel de kleur die ik wilde. En nu deze er uit gaat maakt het dat ik niet straks op een parkeerplaats vol met superbs mijn auto niet terug kan vinden ;) . al is die kans zowiezo klein.....
 
Vrijdag ochtend de auto op gehaald. uitermate tevreden over de mocca brown kleur. verbaast me echt dat die kleur er uit gaat....Bij mij zat er al geen paraplu meer in de deur. onzinnig van PON om die weg te bezuinigen. Amundsen werkt naar tevredenheid al zoek ik knog een mogelijkheid om de stembediening van mijn iphone via de carkit te bedienen zonder dit via de iphone zelf te doen. Meteen als eerste wapenfeit een deur bij de bouwmarkt gehaald Deze ging zonder pijn en moeite achter de voorstoelen ( voorstoelen hoefden niet eens naar voren geschoven te worden). ben nog wel zoekende naar de juiste afstelling van het audio systeem. ik vind de kleine speakers in de deur van matige kwaliteit maar misschien kan ik met fader nog wat regelen door de balans wat meer naar achter te verplaatsen..
 
Bovenaan Onderaan