Bi-Xenon koplampen: Wie heeft ze ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TamRex

Actief lid
Ben van plan m'n bestelde Yeti uit te breiden met de de Bi-Xenon koplampen.
Draaien die mooi mee in een bocht of valt dit tegen. Hebben de mistlampen dan automatisch ook een corner-functie?
Wie heeft heeft/gebruikt dit voor de Yeti in het bijzonder, wat zijn jullie ervaringen?
 

Tallguy

Forumguru
Ik heb het visionplus pakket op mijn Yeti. Lampen draaien idd mee in de bocht. Je hebt ook meteen cornerlighting.

De daglichtlampen en de cornerlights zitten in dezelfde unit. Bovenkant v/d unit is dan voor de daglicht, onderste helft voor de cornerlights (ik heb het dan over de lampunit naast de radiator)

Ik heb al vanaf mijn O2 met Xenon gereden en het is erg prettig.
 

TamRex

Actief lid
Ja, klopt !
Ik ga morgen mijn dealer bellen en vraag of het Vision-pakket alsnog toegevoegd kan worden zonder dat mijn bestelling weer achteraan komt te staan.
Mijn bestelling was verleden week nog niet door de fabriek bevestigd.

Wat is PDC voorzijde eigenlijk?
 

Tallguy

Forumguru
Parkeersensoren aan de voorkant (in de bumper weggewerkt).

Met visionplus krijg je trouwens nog meer extra's:
Dubbele zonneklepen
verwarmde ruitensproeiers
auto dimmende binnen- en buitenspiegels
 

TamRex

Actief lid
Helaas, kheb mijn dealer gebeld, deze heeft contact opgenomen met de fabriek (contactpersoon) en het was al te laat om het vision-pakket toe te voegen. Redenen: productie was al gepland in week 29.
Mijn zoon heeft een Opel Astra gekocht en heeft nog een optie kunnen toevoegen vlak voor de al geplande productie week.
Nogmaals jammer jammer!
 

joergarms

Senior Member
De bouw van een auto vergt meer dan het neerzetten van de carrosserie en daarbij wat onderdelen zoeken. Al die onderdelen en uitvoeringsmogelijkheden zijn al ver van tevoren bij elkaar gezocht en op een bepaalde assemblage lijn geplaatst, daarom is het niet mogelijk om nog "eventjes" wat extra's toe te voegen.
Achteraf is waarschijnlijk ook geen optie, i.v.m. kabelbomen en enorm veel arbeidsuren om dan het één en ander in te bouwen.
 

TamRex

Actief lid
Ach ja ik had ze willen hebben, ben net te laat, maar zo erg is dat ook weer niet. Ik spaar nu wel weer een gereserveerde € 1150,- uit. (mogelijk nu 4 winterbanden op velg!).
 

Wasmachineman

Forumguru
Ik zou die winterbanden (bijvoorbeeld 1 x gebruikt) mooi op internet opzoeken of hier op het forum, veel goedkoper dan die Euro 1150 vermoed ik !
 

TamRex

Actief lid
Is natuurlijk een mogelijkheid waar ik zeker gebruik van ga maken. Naar de winkel stappen kan altijd nog!
De winterbanden-aanbiedingen mogen wat mij betreft nu al binnenkomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan