</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />
Ik schat in dat hij nu wel lekker rijdt (sitechris is sinds gisteren niet meer uit zijn auto gekomen), en dat Pon er nu wel een certificaat voor durft te geven
[/ QUOTE ]
Je conclusie klopt bijna, enige verschil is dat hij pas vandaag klaar was
. Heb er vanmiddag en vanavond inderdaad even een fors stukkie in gestuurd en ik ben bijzonder tevreden.
Grootste verbetering zit hem in een aantal zaken:
a) hij trekt hem beter door, hij gaat nu ook boven de 3000 door, sterker nog hij sleurt er dan zelfs nog wat harder aan. Dat was voorheen anders, toen viel ie boven de 3000 al redelijk stil.
b) hij pakt bij volgas accelereren beter een volgende versnelling op. Soms nog wel eens een klein turbogat of aarzeling, maar lang niet meer zo immens als voorheen.
c) bij vochtig wegdek zoals vanavond nu ook bijna in alle gevallen in 3e versnelling wielspin, dat was eerder nog niet het geval.
d) waar hij eerder boven de 180 wat moeite kreeg, kon ik hem nu soepel naar de 200 dirigeren. Ondanks dat de A12 vrij leeg was vanavonc, hield ik het verder maar even voor gezien.
Wat verder goed is gegaan:
- stempel in boekje met code e.d. erop, toelichting over de tuning etc.
- Abt plaklogo, alleen stom dat ik hem scheef erop plakte, weet iemand hoe ik hem kan ontplakken en opnieuw erop kan hengsten? Of moet ik daar niet aan beginnen?
Kortom, zeer tevreden