bevestiging voor Tomtom o.i.d.

Rolle

Senior Member
Waar heb je die kabel eigenlijk gevonden? Ik heb een Medion GPS met mini USB aansluiting voor de voeding. Zou ik dan evt. een lange USB kabel met mini-usb aan een zijde en een gewone aan de andere kant kunnen gebruiken in combinatie met een USB car plug?
 

Sandeman

Nieuw lid
Ik vermoed van wel, zo heb ik het dus nu ook. Deze heb ik gekocht bij Update Computers in Leeuwarden.

Kwam ik toevallig langs en ik dacht: "gewoon even kijken, je weet maar nooit" :D
 

Heukie

Lid
Zo heb ik mijn GPS muis ook aangesloten. Mini USB aan de GPS muis kant (Holux), usb verlengkabel aan andere kant en dan via 12 Volt plug op de sigaretten aansteker
 

Rolle

Senior Member
Je kan hem toch bovenaan je dashboard achter het klepje (aan de zijkant) laten gaan (via de koof van de raamstijl), zo heb ik de kabel van mijn carkit ook lopen.
Hierachter zit veel ruimte, en vanuit daar rechtstreeks de goot in naar beneden.
Klepje gaat er eenvoudig af met bijvoorbeeld een schroevendraaier. (onderkant zit een uitsparing)

Welk klepjeaan de zijkant van het dashboard bedoel je? Ik kan me zo direct geen klepje voor de geest halen.
 
Bovenaan Onderaan